ارائه چشم‌انداز تجربه کاربری آینده حمل و نقل توسط مدیرعامل ال‌جی درIAA Mobility 2003

  پرینت
ارائه چشم‌انداز تجربه کاربری آینده حمل و نقل توسط مدیرعامل ال‌جی درIAA Mobility 2003
شناسه خبر : 33461 | تاریخ انتشار : 05 سپتامبر 2023 - 15:48 | 84 بازدید | تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای ارائه چشم‌انداز تجربه کاربری آینده حمل و نقل توسط مدیرعامل ال‌جی درIAA Mobility 2003 بسته هستند | ارسال توسط :
تاپ خبر24: ال‌جی به عنوان یک شرکت فعال در زمینه راه‌کارهای زندگی هوشمند تجربه‌های کاربری حمل و نقل متمایزی را که ریشه در درک غنی از مشتریان دارد در یک نمایشگاه بزرگ حمل و نقل به نمایش می‌گذارد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه IAA MOBILITY که یکی از بزرگترین رویدادها در حیطه حمل و نقل است برگزار کرد. مدیرعامل ال‌جی آقای ویلیام چو با سخنرانی در سن اصلی (سالن A1) مرکز نمایشگاهی Messe München چشم‌انداز ال‌جی برای آینده صنعت حمل و نقل و تغییرات مهم در کل اکوسیستم حمل و نقل (هدفی که در تم کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی به آن اشاره شده است: “زندگی خوب را به جاده‌ها ببریم”) را با حاضرین به اشتراک گذاشت.

در ماه جولای امسال ال‌جی چشم‌انداز خود مبنی بر تبدیل شدن به یک “شرکت راه‌کار زندگی هوشمند” با هدف اتصال و توسعه تجربه کاربری در تمام زمینه‌های زندگی مردم اعلام کرد. در پی این موضوع ال‌جی از نوآوری بسیار پیشرفته ThinQ UP 2.0 که لوازم خانگی را به راه‌کارهای سبک زندگی فوق-متصل تبدیل می‌کند رونمایی کرد و امروز چشم‌انداز منحصربه‌فرد و الهام بخش خود برای تجربه کاربری حمل و نقل در آینده را معرفی نمود.

گرایش سریع صنعت خودروسازی به سوی الکترونیکی‌سازی و رانندگی خودران فرصتی استثنائی برای ال‌جی جهت خلق ارزش کاربری جدید در زمینه حمل و نقل ایجاد کرد. کاربری خودرو به زودی از صرفاً وسیله‌ای برای حمل و نقل فراتر رفته و به فضایی سرشار از تجربه‌های کاربری گسترده و متمایز بدل خواهد شد.

مدیرعامل ویلیام چو در این باره گفت: “ال‌جی قریب به ۷۰ سال را در کسب و کار مواجهه مستقیم با مصرف‌کننده سپری کرده است. در طول این زمان ما با کشف بی پایان دیدگاه‌ها و ترندهای جدید به درک غنی‌ای از مشتریان در سراسر جهان و فضاهای زندگی آن‌ها رسیده‌ایم. این روند در نهایت به نوآوری‌های متنوعی در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی انجامید. ما با دانش و تجربیات گسترده خود در این زمینه مفتخر هستیم که دیدگاه جدید خود در زمینه حمل و نقل را ارائه دهیم.”

بینش و تخصص نهفته در پس محصولات و خدمات مبتنی بر تجربه کاربری ال‌جی منجر به رشد سریع شرکت راهکارهای قطعات اتومبیل ال‌جی (VS) شد. ال‌جی با سرمایه‌گذاری مستمر در شرکت راهکارهای قطعات اتومبیل در طول دهه گذشته تجارت موفق خود را در بازار قطعات و راه‌کارهای اتومبیل گسترش داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
عرضه ۲۷۴ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.