تاپ خبر۲۴ :عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برای فعالیت های عمرانی این سازمان تقریبا سالی ٧٠٠ میلیارد تومان اختصاص می یابد، گفت: شورایی برای بررسی پروژه های عمرانی در این سازمان ایجاد شده و کمیته های ۴ گانه ای شکل گرفته که در نتیجه آن شاهد بهبود قابل توجه فرایندهای اجرای […]

تاپ خبر۲۴ :عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برای فعالیت های عمرانی این سازمان تقریبا سالی ٧٠٠ میلیارد تومان اختصاص می یابد،

گفت: شورایی برای بررسی پروژه های عمرانی در این سازمان ایجاد شده و کمیته های ۴ گانه ای شکل گرفته که در نتیجه آن شاهد بهبود قابل توجه فرایندهای اجرای پروژه ها هستیم.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی; محسن سرخو در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی افزود: اقدامات انجام شده در این سازمان در ۴سال گذشته تحولات زیادی را بوجود آورده است.
وی با اشاره به مشکلات سازمان تامین اجتماعی در زمان آغاز به کار دولت یازدهم اظهار داشت: در ابتدای کار با تنش های زیادی در این سازمان مواجه بودیم و چند اقدام فوری و عاجل باید انجام می دادیم تا این مشکلات به صورت فرایندی و نه موردی حل شوند.
مهندس سرخو با اشاره به فعالیت های سازمان تامین اجتماعی از سال ٩٢ تاکنون گفت: یکی از اقدامات اساسی این سازمان، بررسی صورت های مالی و تصویب بودجه های سالیانه بوده است .
عضو هیات میره سازمان تامین اجتماعی افزود: بودجه سال ٩٢ در آبان همان سال تصویب شد، ولی از سال٩٣ تا کنون در همه سالها بودجه قبل از سال تصویب شده است.
مهندس سرخو اظهار داشت: نظام بودجه ریزی در این سازمان اصلاح شد و همچنین آیین نامه های جدیدی تصویب شده است.
وی با اشاره به تفویض اختیار به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم گفت: هیات مدیره این سازمان به حوزه سیاست گذاری پرداخت و امور اجرایی به مدیرعامل تفویض شد.
مهندس سرخو به تصویب برنامه استراتژیک سازمان تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس آن برنامه عملیاتی طراحی شد.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین آیین نامه های مالی معاملاتی بسیاری از شرکتهای تابعه در چهار سال گذشته اصلاح شد و درساختار و فرایند معاملات شرکتها بازنگری صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در چهار سال دولت یازدهم مستمری ها همه ساله متناسب با تورم افزایش یافته است، افزود: درآمد سازمان تامین اجتماعی متصل به رونق اقتصادی است. در این سالها با وجود مشکلات اقتصادی، افزایش حقوقها به خوبی انجام شده است.
مهندس سرخو با اشاره به استفاده از فناوری های نوین در فعالیت های سازمان تامین اجتماعی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایتمندی بیمه شدگان به عنوان یکی از اقدامات مهم این سازمان در سالهای اخیر گفت: همچنین پوشش بیمه ای داروهای گران قیمت با همکاری وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.