تاپ خبر۲۴: برنامه «ماه عسل» امشب در حالی کار خود را شروع می‌کند که احسان علیخانی قبل از آن یک کمپین مردمی را در فضای مجازی با کمک سایت آپارات استارت زده است. برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی از دوشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه از […]

تاپ خبر۲۴: برنامه «ماه عسل» امشب در حالی کار خود را شروع می‌کند که احسان علیخانی قبل از آن یک کمپین مردمی را در فضای مجازی با کمک سایت آپارات استارت زده است.

برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی از دوشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
این برنامه از سال ۸۶ هر سال ماه رمضان مهمان خانه ایرانی ها است و از پرطرفدارترین برنامه های این ماه به شمار می آید.
امسال احسان علیخانی با همکاری سایت آپارات یک کمپین مردمی به نام “قهرمان من” راه اندازی کرده است و با تهیه یک ویدیو مردم را به شرکت در این کمپین ترغیب می کند.
وی در این ویدیو از مردم میخواهد تا مردم قهرمانان واقعی از دید خود را معرفی کنند. علیخانی می گوید: ماه عسل خوتان را با قهرمان زندگیتان بسازید. قهرمانی که کسی او را نمی شناسد و نمی داند چه زندگی با شکوهی داشته است. ممکن است رفیق، آشنا، فامیل یا کسی را در اطرافمان داشته باشیم که زندگی جذابی دارد. کسی که یک قهرمان باشد. قهرمان زندگیتان را که انتخاب کردید، در محیطی آرام از او یک مصاحبه قابل پخش بگیرید و از طریق این دو لینک ویدیوهای خود را برای ما ارسال کنید: aparat.com/maheasaltv و maheasal.tv تا قهرمان خود را معرفی کرده باشید.
تمامی ویدیو ها توسط تیم ماه عسل و احسان علیخانی دیده می شوند و از این میان ۵ ویدیو به عنوان جذاب ترین داستان انتخاب می شود. این ویدیو ها به عنوان برترین ویدیو ها در ماه عسل پخش شده و یک روز ماه عسل به آن داستان اختصاص داده می شود و عوامل تولید آن ویدیو نیز عید فطر به ماه عسل دعوت می شوند علاوه بر۵ داستان برتر یک ویدیو که بیشترین لایک را به خود اختصاص داده است نیز توسط آرای مردم انتخاب می شود. ۱۰ سکه بهار آزادی برای هر کدام از ۵ ویدیوی برتر همچنین ۱۵ سکه بهارآزادی برای ویدیوی منتخب مردمی اختصاص داده شده است.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در بخش رای گیری، از طریق کد *۷۸۰# اقدام کنند. برای شرکت در این نظرسنجی، بعد از وارد کردن کد *۷۸۰ کد مورد نظر ویدیو و بعد از آن دکمه # را از تلفن همراه به رایگان شماره گیری می کنند. (کلید سبز #کد ویدیوی مورد نظر *۷۸۰*)