تاپ خبر۲۴: معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، گفت: دانشجویان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه مربوط به بُن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب، برای دریافت کارت فیزیکی به شعب این بانک مراجعه کنند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، محمد کیائی، با بیان این‌ که ثبت‌نام اینترنتی دریافت بُن‌کارت‌های دانشجویی از ۲۸فروردین آغاز […]

تاپ خبر۲۴: معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، گفت: دانشجویان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه مربوط به بُن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب، برای دریافت کارت فیزیکی به شعب این بانک مراجعه کنند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، محمد کیائی، با بیان این‌ که ثبت‌نام اینترنتی دریافت بُن‌کارت‌های دانشجویی از ۲۸فروردین آغاز شده است، ‌گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام بُن‌کارت دانشجویی به نشانی bon.tibf.ir نام‌نویسی کنند که بر اساس سقف مقرر شده هر دانشجو تا یک میلیون ریال می‌تواند از بُن‌کارت مجازی استفاده کنند که ۶۰۰هزار ریال آن را دانشجو در هنگام ثبت‌نام می‌پردازد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ۴۰۰هزار ریال باقی را پرداخت خواهد کرد.
وی افزود: بانک شهر به عنوان بانک عامل خدمات بانکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال تهران را بر عهده دارد و دانشجویان پس از ثبت‌نام در مهلت اعلام شده، بُن‌کارت خود را از شعب بانک شهر دریافت می‌کنند.
معاون بانک شهر، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در ارائه بُن‌کارت‌های دانشجویی، با برنامه‌ریزی انجام شده، تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور برای این خدمت آمادگی دارند.
کیائی، تصریح کرد: همچنین با توجه به ایجاد امکان دسترسی به اینترنت رایگان در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب، دانشجویان پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری می‌توانند بدون مراجعه به شعبه بانک، در خود نمایشگاه نیز از طریق اینترنت، خرید کنند.
به گفته وی، مدارک لازم برای دریافت بُن‌کارت، کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه جدید و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه خواهد بود و دانشجویان و طلاب باید در مدت برگزاری نمایشگاه از بُن خود استفاده کنند.
معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، افزود: بُن‌کارت‌های دانشجویی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۸ اردیبهشت تا پایان نمایشگاه در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۵ قابل توزیع و استفاده است.