تاپ خبر ۲۴:بانک صادرات ایران در نظر دارد در راستای اجرای طرح فاضلاب شهر تهران مبلغ هزار و ۴۸۸میلیارد ریال اوراق مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان تهران را از تاریخ  ۲۸ شهریور ماه سالجاری در شعب منتخب خود در مناطق شمال و شرق تهران به فروش برساند.  این بانک در راستای اجرای سیاست های […]

تاپ خبر ۲۴:بانک صادرات ایران در نظر دارد در راستای اجرای طرح فاضلاب شهر تهران مبلغ هزار و ۴۸۸میلیارد ریال اوراق مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان تهران را از تاریخ  ۲۸ شهریور ماه سالجاری در شعب منتخب خود در مناطق شمال و شرق تهران به فروش برساند.

 این بانک در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصادی، کمک به طرح فاضلاب شهر تهران در نظر دارد  مبلغ ۵۰۰/۴۸۸/۱ میلیون ریال اوراق مشارکت آب و فاضلاب استان تهران  را در شعب منتخب خود در مناطق شرق و شمال از روز پنج­شنبه ۲۸شهریور ماه به فروش برساند .

شایان ذکر است این اوراق ۴ ساله با نرخ سود علی الحساب سالانه ۲۰ درصد و معاف از مالیات بوده و  مقاطع پرداخت سودهای علی الحساب هر سه ماه یکبار می باشد. همچنین این اوراق قابلیت معامله در  بورس اوراق بهادار را دارا بوده و دولت جمهوری اسلامی ایران بازپرداخت اصل و سود این اوراق را در سررسید تضمین نموده است.

هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شعب منتخب عرضه کننده اوراق مشارکت می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی: www.bsi.ir  مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره ۰۹۶۰۲ تماس حاصل نمایند