تاپ خبر۲۴: نقد و آسیب شناسی سه دهه ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می شود. در این نشست تخصصی که ساعت ۱۵ دوشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار می شود، اساتید دانشگاه، کارشناسان زبان های مختلف در عرصه ادبیات و نقد حضور خواهند داشت. کوروش صفوی، […]

تاپ خبر۲۴: نقد و آسیب شناسی سه دهه ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می شود.

در این نشست تخصصی که ساعت ۱۵ دوشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار می شود، اساتید دانشگاه، کارشناسان زبان های مختلف در عرصه ادبیات و نقد حضور خواهند داشت.
کوروش صفوی، زبان‌شناس ایرانی، نایب‌رئیس انجمن زبان‌شناسی ایران و استاد دانشگاه، که پژوهش‌های خود را در زمینه معنی‌شناسی، نشانه‌شناسی، رابطه زبان‌شناسی و ادبیات و تاریخ زبان‌شناسی دنبال می کند، در این برنامه حضور خواهد داشت و درباره ترجمه ادبیات انقلاب اسلامی و چند و چون آن ایراد سخن می کند.
همچنین موسی بیدج، مترجم ادبیات عرب، شاعر و سردبیر مجله شیراز، از دیگر سخنرانان این مراسم خواهد بود. نجمه شبیری مترجم زبان اسپانیایی و اعظم لطفی مترجم زبان هندی و اردو نیز در این مراسم به سخنرانی می پردازند.