یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

بانک آینده، در کوتاه‌ترین زمان شنونده حرف شماست

مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط

تاپ خبر۲۴: نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری از طریق تلفن ۸۵۹۳۰، شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد.

بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.
پیام‌های صوتی دریافت‌شده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پی‌گیری‌های لازم بعدی صورت می‌گیرد.

نوشته شده توسط سايت خبري تحليلي تاپ خبر 24 در دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۵ ق.ظ

دیدگاه