تاپ خبر۲۴: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و کمک به رونق اقتصادی کشور و همچنین تامین نیازهای ضروی اقشار مختلف جامعه، بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در سال ۹۵ ابلاغ شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای […]

تاپ خبر۲۴: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و کمک به رونق اقتصادی کشور و همچنین تامین نیازهای ضروی اقشار مختلف جامعه، بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در سال ۹۵ ابلاغ شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای حمایت از بخش ها و اصناف مختلف جامعه و تامین بخشی از نیازهای مالی اشخاص حقیقی و حقوقی، نسبت به پرداخت انواع تسهیلات در قالب این بسته اعتباری اقدام می نماید.
براساس این گزارش، بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در برگیرنده انواع تسهیلات جهت صنوف مختلف، فعالان بخشهای اقتصادی، پزشکان متخصص، شرکت ها و موسسات دانش بنیان و طیف های مختلف مردم است که اجرای آن می تواند تامین کننده بخش مهمی از نیازهای مالی جامعه باشد.
این گزارش می افزاید: انواع تسهیلات در قالب عقود مبادله ای و مشارکتی از جمله خرید دین، احداث و تکمیل ساختمان، خرید، تجهیز محل کار، تسهیلات مقاوم سازی، بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان و سایر تسهیلات قابل اعطا به بخش های مختلف اقتصادی در قالب سرمایه در گردش و سرمایه گذاری ثابت بخشی از تسهیلات مندرج در بسته سیاست های اعتباری بانک سینا به شمار می رود.