تاپ خبر۲۴: مدیریت شعب استان کرمان به همراه مسئولان امور شعب از کارخانه تن ماهی پذیرا و بزرگترین کارخانه تولید، فراوری و صادرات پسته این استان بازدید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در جلسه ای که با حضور خواجوئی مدیریت شعب استان کرمان بانک ایران زمین ، […]

تاپ خبر۲۴: مدیریت شعب استان کرمان به همراه مسئولان امور شعب از کارخانه تن ماهی پذیرا و بزرگترین کارخانه تولید، فراوری و صادرات پسته این استان بازدید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در جلسه ای که با حضور خواجوئی مدیریت شعب استان کرمان بانک ایران زمین ، گلبادی رئیس شعبه پزشکان و ابراهیمی رئیس امور مالی این مدیریت با خواجه حسینی از مدیران کارخانه تن ماهی پذیرا برگزار شد، مدیریت استان کرمان در ایتدا نسبت به معرفی بانک ایران زمین از لحاظ تعداد شعب ، خدمات نوین بانکی ، امکانات موجود و قابلیت های بانک توضیحات کاملی ارائه کرد.
خواجه حسینی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب بانک ایران زمین در استان کرمان خواهان گسترش همکاری های فی مابین با این بانک شد.
بازدید از بزرگترین کارخانه تولید، فراوری و صادرات پسته
بر اساس این گزارش، خواجوئی مدیر شعب استان کرمان بانک ایران زمین در ادامه بازدید های خود از کارخانجات استان کرمان، با قسمت های مختلف کارخانه تولید، فراوری و صادرات پسته از نزدیک آَشنا شد و در جمع مدیران این مجموعه اظهار داشت: کارخانه تولید، فراوری و صادرات پسته یکی از مهم ترین کارخانه های استان و کشور در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد استانی و ملی است.
یاسائی مدیرکارخانه نیز در این دیدار با شرح کاملی از توانایی ها و اهداف فعالیت این مجموعه زمینه های لازم همکاری بانک ایران زمین را در حمایت از این کارخانه تولیدی ارائه کرد. همچنین وی ضمن تقدیر ازعملکرد مطلوب بانک ایران زمین در جهت رضایت مشتریان، خواستارگسترش هرچه بیشتر تعاملات با این بانک شد.
گفتنی است، صادرات پسته ایران به ویژه پسته استان کرمان که دارای بالاترین کیفیت بوده و متقاضیان زیادی در جهان دارد، توسط شرکت های بازرگانی داخلی سالانه در حجم بالا به مناطق مختلف دنیا انجام می گیرد و استان کرمان قطب اصلی تولید و عرضه پسته ایران است.