تاپ خبر۲۴ :مجتبی شیروانی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ایران زمین در سمینار سراسری مدیران این بانک گفت: چشم انداز بانک در سال ۱۴۰۰، رسیدن به رتبه اول در بین بانکهای کشور در حوزه «بانکداری دیجیتال» است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی عضو هیات مدیره و قائم […]

تاپ خبر۲۴ :مجتبی شیروانی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ایران زمین در سمینار سراسری مدیران این بانک گفت: چشم انداز بانک در سال ۱۴۰۰، رسیدن به رتبه اول در بین بانکهای کشور در حوزه «بانکداری دیجیتال» است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل این بانک در سخنان خود در سمینار سراسری مدیران ضمن تشریح اهمیت برنامه ریزی در دستیابی به اهداف مورد نظر بانک، اظهار داشت: در بانک ایران زمین حرکت به سمت یک سازمان برنامه محور از ابتدای سال ۹۵ آغاز شده و بانک برنامه خود را تا سال ۱۴۰۰ تعریف کرده است.
شیروانی افزود: این برنامه ها از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ در یک دوره شش ساله تنظیم شده است و این دوره‌ها به منظور تثبیت و خروج از فشارهای موجود تبدیل به سه دوره دو ساله کوتاه مدت شده است، تا ضمن به روز رسانی شرایط، ابزار لازم را برای یک جهش بلند آماده کند.
وی در خصوص افقی که بانک برای دستیابی به آن دور خیز کرده است گفت: در واقع بانک ایران زمین تحول جدی و بسیار بزرگی به نام «بانکداری دیجیتال» را هدف گرفته است.
قائم مقام مدیرعامل بانک ایران زمین، در توضیح چشم انداز این بانک در سال ۱۴۰۰ و رسیدن به رتبه اول در بین بانکهای کشور در حوزه «بانکداری دیجیتال» گفت: این یعنی اینکه در «بانکدرای دیجیتال» هم ابزار، هم پرسنل و هم مشتریان همه از جنس دیجیتال خواهند بود و لازمه این امر درک صحیح از مفهوم یاد شده است، بنابراین همه باید نسبت به آن و هدف نهایی بانک اشراف کامل داشته باشند.
شیروانی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر توانایی همکاران گفت: به این فکر کنید که ما می توانیم، به توانستن فکر کنیم و نه چیز دیگر و با صرف فعل توانستن و تکیه بر پتانسیل موجود ما موفق می شویم، فقط باید این باور را در خودمان تقویت کنیم.
شیروانی در ادامه با اشاره به اهمیت درآمدهای کارمزدی در بانکها، افزود: مگر ممکن است که بانک‌ها تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء خدمات به کار بگیرند و در نهایت این خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهند. در واقع دریافت کارمزد به بانکها کمک می کند که بتوانند ضمن رشد و توسعه خدمات، هزینه‌های خود را نیز تا حدود زیادی پوشش دهند و از افزایش هزینه تمام شده پول که در نهایت به خود مشتریان باز می گردد، جلوگیری شود.
شیروانی در انتها از کلیه پرسنل خواست با تمام توان در جهت دستیابی به اهداف بانک تلاش کنند.