دوشنبه, ۰۵ فروردین ۱۳۹۸

بهره برداری از کانال ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده

بهره برداری از کانال ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده

تاپ خبر۲۴ : به منظور سهولتدسترسی وضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ ، در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال های ذیل با شماره‌گیری تلفن ۸۵۹۳۶ و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع شوند.

سامانه پیامکی: ۳۰۰۰۰۰۷۲۴
پست الکترونیکی: complaint@ba۲۴.ir
صندوق پستی: ۱۵۱۳۸۳۵۸۱۱
مرکز ارتباط: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱
نمابر: ۸۹۳۱۳۰۱۲-۰۲۱
تارگاه بانک آینده: www.ba۲۴.ir «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آیندهبرای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

نوشته شده توسط سايت خبري تحليلي تاپ خبر 24 در سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه