تاپ خبر۲۴:مراسم بدرقه ملی پوشان تنیس روی میز کشور برای حضور در مسابقات جهانی چین، با حضور مدیرعامل بانک ایران زمین و جمعی از پیشکسوتان ورزشی در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ این مراسم با حضور سید کمال سید علی، مدیرعامل […]

تاپ خبر۲۴:مراسم بدرقه ملی پوشان تنیس روی میز کشور برای حضور در مسابقات جهانی چین، با حضور مدیرعامل بانک ایران زمین و جمعی از پیشکسوتان ورزشی در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ این مراسم با حضور سید کمال سید علی، مدیرعامل بانک ایران زمین به‌عنوان یکی از حامیان مالی این رشته ورزشی و پیشکسوتانی از تنیس روی میز و وزنه‌برداری، فوتبال، دو و میدانی و کشتی در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. محمد نصیری قهرمان و پیشکسوت وزنه‌برداری، محمد پنجعلی و حمید جاسمیان از ملی‌پوشان سابق فوتبال، تیمور غیاثی قهرمان دو و میدانی، محمدرضا طالقانی از پیشکسوتان کشتی، رغبتی از وزارت ورزش، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، امیر احتشام‌زاده پدر تنیس روی میز ایران و سرکار خانم کردبچه میهمانان ویژه‌ای بودند که در این مراسم شرکت داشتند.در این مراسم سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در ابتدا توضیحاتی را در خصوص شرایط تنیس روی میز و برگزاری روز جهانی این رشته در ایران ارائه کرد.
در ادامه سعادتمند ضمن تشکر از همکاری‌های صمیمانه سید کمال سید علی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ایران زمین در کمک به اعزام تیم‌های ملی، خواستار تداوم همکاری‌های بیشتر در خصوص توسعه و تعمیم این ورزش پرطرفدار شد. گفتنی است سید کمال سید علی در گذشته نه چندان دور در سمت نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز تلاش‌های فراوانی را برای موفقیت این رشته ورزشی انجام داده است.
در این مسابقات تیم ملی مردان ایران را نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و هدایت کاظم مستحقی راد و تیم ملی بانوان را ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت تشکیل می‌دهند که از تاریخ ۶ تا ۱۳ اردیبهشت در کشور چین برگزار خواهد شد.