تاپ خبر۲۴: دکتر نتاج از کسب جایگاه دوم بانک مهر اقتصاد در میان بانک های خصوصی کشور بر اساس رتبه بندی انجام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – با اشاره به رتبه بندی صد شرکت […]

تاپ خبر۲۴: دکتر نتاج از کسب جایگاه دوم بانک مهر اقتصاد در میان بانک های خصوصی کشور بر اساس رتبه بندی انجام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی خبر داد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – با اشاره به رتبه بندی صد شرکت برتر ایران که همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود، گفت: در این رتبه بندی که بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۲ صورت گرفته این بانک علی رغم شدت یافتن رقابت نسبت به سال گذشته توانست در میان ۱۳ بانک غیر دولتی حاضر در این فهرست جایگاه دوم را پس از بانک پارسیان از آنِ خود کند.
دکتر نتاج خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد از سال ۱۳۷۸ وارد فهرست ۱۰۰ شرکت برتر جمهوری اسلامی ایران شده است که در سال ۱۳۹۲ موفق شد با افزایش سرعت رشد خود به رتبه ۱۷ دست یابد و در میان بانک های دولتی و خصوصی حاضر در این فهرست جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد و بیش از گذشته، موقعیت خود را در میان شرکت‌های برتر اقتصاد کشور و به ویژه در میان بانک‌های معتبر تثبیت نماید.
وی از ۱۰۷ رتبه صعود بانک مهر اقتصاد در مجموعِ هشت سال مالی خبر داد و گفت: این بانک با کسب حد نصاب ۱۱ درصد سرعت رشد طی سال مالی ۱۳۹۲ و ۸۶ درصد سرعت رشد طی سال های ۸۵ تا ۹۲ موفق شد به افق چشم انداز خود مبنی بر قرار گرفتن در میان ۵ بانک برتر کشور، پیش از زمان پیش بینی شده دست یابد.
دکتر نتاج تصریح کرد: در هفدهمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران ۵۰۰ شرکت برتر و بزرگ کشور حضور داشتند که بانک مهر اقتصاد در مجموع با دو رتبه ارتقاء توانست بانک های اقتصاد نوین، کارآفرین، قوامین، پاسارگاد، سامان، سرمایه، انصار، سینا، آینده، شهر و دی را پشت سر بگذارد.