تاپ خبر۲۴: شعب کشیک بانک آینده در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری و تعطیلات آغاز سال ۱۳۹۴ اعلام شد. در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم، حضور فعال شعب در روزهای پایانی سال و تعطیلات ابتدای سال ۱۳۹۴ از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار است. بر همین اساس، از روز شنبه ۱۶ […]

تاپ خبر۲۴: شعب کشیک بانک آینده در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری و تعطیلات آغاز سال ۱۳۹۴ اعلام شد.
در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم، حضور فعال شعب در روزهای پایانی سال و تعطیلات ابتدای سال ۱۳۹۴ از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار است.
بر همین اساس، از روز شنبه ۱۶ اسفندماه تا پایان سال جاری، در تمام روزهای هفته (غیر از روزهای کشیک) یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصر کلیه شعب بانک، افزوده خواهد شد.
هم‌چنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به‌عنوان «شعب کشیک»، طی روزهای جمعه ۲۲ و ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۳ و نیز روزهای دوشنبه ۳ فروردین، سه‌شنبه ۴ فروردین و چهارشنبه ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر آماده ارائه خدمات به مردم و مشتریان محترم بانک آینده خواهند بود.
به‌اطلاع می‌رساند؛ اسامی شعب منتخب بانک آینده و اطلاعات مربوط به آن‌ها در سراسر کشور، در تارگاه رسمی این بانک به نشانی www.ba24.ir قابل دسترس می‌باشد.