تاپ خبر۲۴: در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که به مدت سه روز در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد، از همراه اول تقدیر به عمل آمد. این کنفرانس بین المللی از روز یکشنبه ۷ دیماه با سخنرانی دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران و […]

تاپ خبر۲۴: در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که به مدت سه روز در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد، از همراه اول تقدیر به عمل آمد.
این کنفرانس بین المللی از روز یکشنبه ۷ دیماه با سخنرانی دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران و مدیران برجسته ایرانی و خارجی آغاز شد و با ایراد سخنرانی، برگزاری پانل های تخصصی و انتخاب مقالات برتر به پایان رسید.
محورهای تخصصی دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، «کیفیت بهره وری و تعالی سازمانی»، «رهبری و رفتار سازمانی»، «تولید، فرایند و عملیات»، «مدیریت مالی»، «مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات»، «مدیریت استراتژیک و رقابت»، «مدیریت منابع انسانی»، «مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه»، «مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان»، «اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت»، «حاکمیت شرکتی و مسؤولیت اجتماعی» و «کارآفرینی» عنوان شده بود.
بر اساس این گزارش، در این کنفرانس بین المللی، از همراه اول با اهدا لوح ویژه تقدیر به عمل آمد. عزیزمحمد اکبری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول این لوح ویژه را دریافت کرد. همچنین در روز پایانی این کنفرانس، کارگاهی آموزشی با عنوان «کارکنان اثربخش بر اساس مدل هی گروپ و معرفی نرم های جهانی» توسط شهرام کریمی مدیرکل توسعه منابع انسانی همراه اول برگزار شد.