تاپ خبر ۲۴:مراسم جشن اعضای فعال کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حضور ۲۰۰ نفر از فعال‌ترین اعضای این کانون به همراه خانواده‌های آنها در شهر مقدس مشهد برگزار شد. در این مراسم که در فضای شاد و صمیمی و با هنرنمایی گروه رنگین‌کمان انجام شد از فعالان کانون جوانه‌های بانک ملی ایران که بیشترین […]

تاپ خبر ۲۴:مراسم جشن اعضای فعال کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حضور ۲۰۰ نفر از فعال‌ترین اعضای این کانون به همراه خانواده‌های آنها در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
در این مراسم که در فضای شاد و صمیمی و با هنرنمایی گروه رنگین‌کمان انجام شد از فعالان کانون جوانه‌های بانک ملی ایران که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.
کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان راه‌اندازی گردیده و این سایت به سایت مورد علاقه نوباوگان و نوجوانان کشور تبدیل شده است.
گفتنی است آیین تقدیر از فعالان کانون جوانه‌های بانک ملی ایران و برگزاری جشن ویژه آنها با حضور گروه رنگین کمان، در استان‌هایی که در زمینه عضو گیری و جذب کاربران موفق عمل نموده اند نیز، به ترتیب انجام می‌شود.
لازم به ذکر است در حال حاضر بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر، در کانون جوانه های بانک ملی ایران به نشانی www.kids.bmi.ir عضو هستند.