به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، مدیرعامل بانک سپه گفت: سیستم بانکی کشور برای کمک به توسعه اقتصادی، تمام امکانات خود را بسیج کرده است. سیدکامل تقوی نژاد در جمع کارکنان اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیأت مدیره این بانک گفت: طی چند سال گذشته بانکها […]

به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، مدیرعامل بانک سپه گفت: سیستم بانکی کشور برای کمک به توسعه اقتصادی، تمام امکانات خود را بسیج کرده است.
سیدکامل تقوی نژاد در جمع کارکنان اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیأت مدیره این بانک گفت: طی چند سال گذشته بانکها بیشتر درگیر شرایط تکلیفی بودند. اما در دولت جدید این شرایط تعدیل شده و بانکها به انجام وظیفه اصلی و ذاتی خود در یک فضای با نشاط مشغولند.
وی افزود: بانک سپه در چند سال اخیر اقدام به پرداخت اصل و سود اوراق مشارکت وزارت نیرو با مبلغ چشمگیری کرده که با تعیین تکلیف آن بانک به شرایط مطلوب تری دست می یابد.
تقوی نژاد گفت: تغییرات زیادی در عرصه بانکداری خصوصاً بانکداری الکترونیک جهان رخ داده است.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه اظهار داشت: روند رو به رشد بانک سپه در ماههای اخیر با تکیه بر نیروی انسانی توانمند، نشان دهنده قابلیت این بانک برای قرار گرفتن جزء سه بانک اول کشور است.
وی گفت: در حال حاضر بانک سپه به واسطه اقدامات اخیر خود جایگاه خوبی در دولت پیدا کرده و شورای پول و اعتبار هم برای کمک به این بانک، ما را در برخی موارد یاری کرده است.
تقوی نژاد شناساندن توانمندیهای داخلی و اصلاح منظر خارجی بانک سپه را از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: خدمات رسانی بانک سپه طی سالیان متمادی به نیروهای مسلح، در کنار سایر خدمات بانکی بعنوان بانک تجاری، باعث افتخار بانک سپه است.
مدیرعامل بانک سپه که در جلسه هم اندیشی با کارکنان حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره بانک سخن می گفت اظهار داشت: کارکنان بعنوان بازوی توانمند مدیران باید علاوه بر موضوعات شغلی خود به مسائل اقتصادی و بانکی هم اشراف داشته باشند تا بتوانند بانک را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.