تاپ خبر۲۴:تبلتLG G Pad 8.3 نخستین تبلت پروژه کدباز اندرویدی گوگل است که به اندروید کیت‌کت ۴٫۴ مجهز شده است. ال‌جی G Pad 8.3 نخستین محصولی است که از نشان Google Play Edition برخوردار است. اولین تبلت پروژه کدباز اندرویدی گوگل موسوم به AOSP از آخرین نسخه اندروید یعنی کیت‌کت برخوردار است. تبلت G Pad […]

تاپ خبر۲۴:تبلتLG G Pad 8.3 نخستین تبلت پروژه کدباز اندرویدی گوگل است که به اندروید کیت‌کت ۴٫۴ مجهز شده است.
ال‌جی G Pad 8.3 نخستین محصولی است که از نشان Google Play Edition برخوردار است. اولین تبلت پروژه کدباز اندرویدی گوگل موسوم به AOSP از آخرین نسخه اندروید یعنی کیت‌کت برخوردار است. تبلت G Pad 8.3 Google Play Editionال‌جی از امروز و از طریق فروشگاه مجازی گوگل (Google Play) در آمریکا قابل خریداری است.
با ترکیب عالی نمایش تمام صفحه کیت‌کت و صفحه‌نمایش ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل FULL HD IPS نسخۀ ویژه محصول ال‌جی، G Pad 8.3 تجربۀ بصری بی نظیری ارائه می‌کند. نرم‌افزارها می‌توانند برای ایجاد رابط کاربری مطلوب از تک‌تک پیکسل‌های صفحه‌نمایش ۸٫۳ اینچ تبلت نهایت استفاده را ببرند. با وجود امکان پنهان کردن نوارهای وضعیت و یادآورها، این ویژگی برای تماشای محتوای چند رسانه‌ای چون عکس‌ها و وئدیو‌ها و همین‌طور کتاب‌ها، نقشه‌ها و بازی‌ها عالی به نظر می‌رسد.
دکتر یونگ سئوک پارک، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «رابطه کاری ال‌جی و گوگل همیشه عالی بوده است و همکاری ما در ساخت نخستین تبلت Google Play Edition به خوبی این ادعا را ثابت می‌کند. تبلت G Pad 8.3 Google Play ال‌جی Edition محصولی است که در آن هم سخت‌افزار و هم نرم‌افزار برای ارائۀ تجربه‌ای کاربرپسند به خوبی بهینه شده است. هیچ محصولی مشابه به این تبلت را نمی توانید در بازار بیابید.
ال‌جی G Pad 8.3 بر اساس بازخورد‌های کاربران، که منجر به طراحی ابزاری فشرده، با ظاهری زیبا، مدرن و امکان کار آسان با یک دست شده، ساخته شده است. پردازندۀ قدرتمند چهارهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon 60 و باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر با ظرفیت بالا کارآیی خارق العادۀ تبلت و عمر طولانی باتری آن را تضمین می‌کند.
ال‌جی G Pad 8.3 Google Play Edition در رنگ مشکی و با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار آمریکا در دسترس خواهد بود. از کشورهای مقصد این تبلت هنوز اطلاعی در دست نیست.