تاپ خبر۲۴:مجموع جوایز سامسونگ از نمایشگاه CES در طول ۱۰ سال به ۲۵۸ عدد رسید شرکت سامسونگ الکترونیکس، پیشرو در وسایل الکترونیکی مصرفی، نیمه هادی و ارتباطات توانست ۲۴ جایزه خلاقیت از نمایشگاه بین‌المللی وسایل الکترونیکی (CES) سال ۲۰۱۴ دریافت کند. CES، بزرگترین نمایشگاه فناوری است که هر‌ساله توسط انجمن محصولات الکترونیکی مصرفی برگزار می‌شود […]

تاپ خبر۲۴:مجموع جوایز سامسونگ از نمایشگاه CES در طول ۱۰ سال به ۲۵۸ عدد رسید

شرکت سامسونگ الکترونیکس، پیشرو در وسایل الکترونیکی مصرفی، نیمه هادی و ارتباطات توانست ۲۴ جایزه خلاقیت از نمایشگاه بین‌المللی وسایل الکترونیکی (CES) سال ۲۰۱۴ دریافت کند. CES، بزرگترین نمایشگاه فناوری است که هر‌ساله توسط انجمن محصولات الکترونیکی مصرفی برگزار می‌شود و سامسونگ توانسته در طول ۱۰ سال گذشته، ۲۵۸ جایزه از این انجمن کسب کند.
در میان این ۲۴ جایزه، سامسونگ یک جایزه “بهترین نوآوری‌ها” و سه جایزه “ECO-Design” (طراحی سازگار با محیط زیست) دریافت کرد. محصولات در CES در ۲۹ بخش توسط گروهی از طراحان صنعتی برتر، مهندسان خبره و رسانه‌های بزرگ داوری می‌شوند تا به بهترین و خلاقانه‌ترین محصولات، جوایزی ارائه شود.
Y.K.Kim، مدیر کل سامسونگ الکترونیکس آمریکای شمالی گفت: “سامسونگ همچنان به ارائه محصولات برتر، محتوا و خدمات منحصر به فرد ادامه می‌دهد. ما مفتخریم که انجمن CEA و متخصصان صنایع، این تعهد سامسونگ را تشخیص دادند و ما بی‌صبرانه منتظر نمایش محصولاتمان در نمایشگاه بین‌المللی CES 2014 هستیم.”
این جوایز به محصولات بخش‌های مختلف سامسونگ از جمله نمایشگرها، وسایل خانگی صوتی و تصویری، فناوری‌های پوشیدنی، تبلت، E-Reader و محصولات دیجیتال همراه، لوازم خانگی، دوربین‌های دیجیتال و فناوری‌های Embed تعلق گرفته است. تمام محصولات سامسونگ که توانسته‌اند جوایزی از این انجمن دریافت کنند، در نمایشگاه بین‌المللی CES 2014 در غرفه سامسونگ شماره ۱۲۰۰۴ در سالن مرکزی مرکز کنوانسیون لاس‌وگاس از تاریخ هفتم تا دهم ژانویه ۲۰۱۳ (هفدهم تا بیستم دی ۱۳۹۲) به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین این محصولات در Unveiled: The Official Media Event of the International CES در روز یکشنبه، پنجم ژانویه (پانزدهم دی) از ساعت ۴ تا ۷ بعد از ظهر به نمایش گذاشته می‌شود.
بسیاری از محصولاتی که برنده جوایز شده‌اند، برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی CES سامسونگ در دوشنبه، ششم ژانویه (شانزدهم دی) ساعت ۲ بعدازظهر پرده‌برداری می‌شوند. محصولاتی که جوایزی دریافت کرده‌اند در زیر معرفی می‌شوند:
• چیپ موبایل فوق باریک سه گیگابایتی DRAM LPDDR3: که سازندگان را قادر به طراحی موبایل‌های باریک‌تر وبا قدرت بیشتر، عمر باتری طولانی‌تر، رزولوشن FullHD و ویژگی‌های هوشمند مثل کنترل حرکتی و تشخیص صورت می‌کند. انتقال اطلاعات را تا ۱۳۳/۲ مگابیت در ثانیه (Mbps) در هر پین می‌رساند. سرعت بالایی که به کاربران تجربه استفاده از موبایل را همانند کامپیوتر می‌دهد.

• گلکسی گیر سامسونگ: دستگاهی که انقلابی در ارتباط مردم با تلفن‌های موبایلشان ایجاد کرد. محصول پوشیدنی که از طریق مچتان تجربه استفاده از موبایل گلکسی و دسترسی آسان و سریع را برای شما فراهم می‌کند.

• تلویزیون خمیده OLED سامسونگ: این تلویزیون، قدمی بزرگ در کیفیت تصویر و تماشاکردن تلویزیون برداشته است. با قابلیت تماشا همزمان دو برنامه در حالت تمام صفحه و کیفیت FullHD برای دو نفر، دعوا بر سر کنترل تلویزیون را می‌تواند از بین ببرد.

• یخچال چهار در T900 سامسونگ: انقلابی را در نوآوری لوازم خانگی ارائه می‌دهد. یخچال ۳۲ فوتی که دارای طراحی مدرن و براق است که سطح بالایی از کمال را به آشپزخانه ارمغان می‌دهد، با ۲۵٫۶ فوت و ۶٫۱ قوت فریزر قابل تبدیل به یخچال.

• گلکسی نوت ۱۰٫۱ سامسونگ – ۲۰۱۴ Edition: به دنیای تبلتها معنای دوباره‌ای با صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچی Super Clear LCD و با پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 5420 بخشیده، طراحی نوآورانه و فراگیر، S Pen پیشرفته، ویژگی Multi-Window و ویژگی جدید چند کاربره.

• گلکسی نوت ۸ سامسونگ: تبلتی که خلاقیت و نوآوری را به حالت ایده‌آل خود می‌رساند. ایجاد عصر جدیدی از فناوری هوشمند Note با S Pen سامسونگ و ویژگی Multi-Window تا قسمت تبلت‌های سایز متوسط سامسونگ را که در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار معرفی شدند را تکمیل کند.

• گلکسی تب ۳ ۸٫۰ جدید سامسونگ: باریک، کم وزن، با قابلیت و قدرتمند، ایده‌آل‌ترین تبلت قابل حمل را رقم می‌زند. تب ۳ ایمیل کردن، برنامه‌ریزی، خواندن و انتقال تصاویر HD (استریمینگ) را آسان‌تر از هر زمان می‌کند.

• گلکسی NX سامسونگ: اولین دوربین با لنز کامل متصل قابل تعویض. دوربین کامپکتی با دقت عکسبرداری بالا، ۳G/4G LTE، اتصال Wi-Fi و سیستم عامل قدرتمند و کاربردی اندروید.

به عنوان بخشی از ابتکار PlanetFirst سامسونگ، سامسونگ متعهد شده تا به دوستدارترین شرکت محیط زیست در دنیا تبدیل شود. هدف سامسونگ تولید محصولات دوستدار محیط زیست و بخش‌های تولید سبز است. این شرکت توانست بر اساس تعهدات خود جوایز Eco-Design برای محصول زیر را دریافت کرد:

• خشک‌کننده DV457 سامسونگ: خشک کردن پارچه ویژگی‌های هوشمندی که باعث می‌شود مصرف انرژی آن به حداقل برسد. سیستم دمایی آن باعث شده تا اولین خشک‌کن فوق‌العاده کم مصرف شود و جایزه Energy Star 2013 برای اولین بار به یک خشک کن تعلق بگیرد.