تاپ خبر۲۴ :شرکت سامسونگ اعلام کرد فناوری جدید کوییک درایو(Quick Drive) ماشین‌های لباسشویی این شرکت برنده بهترین فناوری در نمایشگاه بین المللی صنعت آشپزخانه و حمام موسوم به KBIS در سال ۲۰۱۸ شده است. جوایز برتر صنعت حمام و آشپزخانه در این نمایشگاه به بهترین محصولاتی تعلق می‌گیرد که بتوانند مرزهای طراحی، فناوری و نوآوری […]

تاپ خبر۲۴ :شرکت سامسونگ اعلام کرد فناوری جدید کوییک درایو(Quick Drive) ماشین‌های لباسشویی این شرکت برنده بهترین فناوری در نمایشگاه بین المللی صنعت آشپزخانه و حمام موسوم به KBIS در سال ۲۰۱۸ شده است.

جوایز برتر صنعت حمام و آشپزخانه در این نمایشگاه به بهترین محصولاتی تعلق می‌گیرد که بتوانند مرزهای طراحی، فناوری و نوآوری را جابجا کنند.

مهم‌ترین معیارهای انتخاب محصولات برتر در این حوزه شامل نوآوری، طراحی و عملکرد می‌شود.
فناوری کوییک درایو و درب دوم در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ قدمی بزرگ در راستای نوآوری در بخش شستشو و کاهش زمان لازم برای تکمیل چرخه شستشو بوده است. نسل جدید محصولات کوییک درایو سامسونگ در کنار کاهش زمان شستشو و انواع توانایی‌های هوشمند، حالا به دستیار شستشوی Q-rator مجهز شده‌اند که به شما برای انتخاب برنامه مناسب شستشوی هر نوع پارچه کمک کرده و در نتیجه دیگر نیازی به شستشو بر اساس حدس و گمان نخواهید داشت.
این دستیار هوشمند در کنار ارایه پیشنهادات اتوماتیک برای زمان و روش مناسب شستشوی هر نوع پارچه، که چرخه شستشو را ساده‌تر می‌کند، هم‌زمان بصورت مداوم بر عملکرد ماشین لباسشویی هم نظارت داشته و بروز هرگونه مشکل را به شما گزارش می‌کند.
تام هالفورد، معاون بخش برندهای پرمیوم و نوظهور سامسونگ می‌گوید «افتخار می‌کنیم که از نمایشگاه KBIS امسال دو جایزه دریافت کردیم چرا که این جوایز تاییدی است بر تعهد و پایبندی سامسونگ به نوآوری معنادار در صنعت لوازم خانگی و محصولات مصرفی».
او افزود «ترکیب فناوری با عملکرد و طراحی در محصولات ما انعکاس بسیار قوی دارد و ما هم به دنبال ایجاد تحولاتی بزرگ در سال ۲۰۱۸ هستیم.»

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس
سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com مراجعه کنید.