تاپ خبر۲۴:مدیرعامل شرکت جیرینگ درمراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه تلکام گفت:تمامی اپراتورهای شرکت کننده در تلکام امسال؛ حضورفعالی با ارائه سرویسهای متنوع در حوزه پرداخت تلفن همراه داشتند.  مهندس طلوع دراختتامیه تلکام ۲۰۱۳بیان داشت:روند بازار به سمتی بود که تنوع سرویس برای مخاطب وجود داشته باشد و به جای تبلیغات و اس ام اس و voice […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل شرکت جیرینگ درمراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه تلکام گفت:تمامی اپراتورهای شرکت کننده در تلکام امسال؛ حضورفعالی با ارائه سرویسهای متنوع در حوزه پرداخت تلفن همراه داشتند.

 مهندس طلوع دراختتامیه تلکام ۲۰۱۳بیان داشت:روند بازار به سمتی بود که تنوع سرویس برای مخاطب وجود داشته باشد و به جای تبلیغات و اس ام اس و voice اپراتورها از طریق تنوع سرویس جذب مخاطب کنند.

وی با اشاره به اینکه با ارائه سرویسهای مختلف و متنوع مخاطب قدرت انتخاب بهتری دارد گفت:هر کدام از اپراتورهای شرکت کننده در تلکام ۲۰۱۳ بخشی از بازار را هدف قرار داده بودند بطور مثال همراه اول به ارائه سیم کارت دانشجویی پرداخت و درواقع سرمایه گذاری این اپراتور بروی دانشجویان بود.

وی در خصوص نحوه کار جیرینگ در نمایشگاه اذعان داشت:جیرینگ فضایی را آماده کرد تا کسانی که  از روش سنتی برای فروش محصولات خود استفاده میکنند بتوانند بصورت اینترنتی سرویسهای خود را به مشتریان خود ارائه دهند.

مهندس طلوع با اشاره به اینکه یکی از چالشهای مهاجرت از کسب و کار قدیم به شیوه جدید نبود زیرساختهای لازم در این زمینه بود ؛ ادامه داد:جیرینگ بستری فراهم کرد تا کسانی که به عنوان یک عامل توزیع بزرگ وارد عرصه کسب و کار میشوند بتوانند در کمترین زمان ممکن با استفاده از خدمات و سرویسهای جیرینگ جذب مخاطب جدید کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از روشهای سنتی لایه های مختلفی در شبکه ایجاد کرده وهزینه ای که به دست مشتری میرسد را افزایش میدهد ،تصریح کرد:با بکارگیری روشهای الکترونیکی ارتباط مستقیمی با مشتری برقرار شده و یکسری واسطه ها که ارزش افزوده در فرآیند ندارند حذف شده؛لذا کالایی که به دست مصرف کننده میرسد با قیمت مصوب و ارزانتری خواهد بود.

به گفته مهندس علیرضا طلوع شرکت جیرینگ بطور تخصصی درحوزه پرداخت با موبایل کار کرده و با استفاده از تکنولوژی USSD  خدمات مناسبی را بروی انواع گوشی های موبایل به  کاربران ارائه میدهد.