تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک شهر با اظهار تاسف از اقدامات تروریستی صورت گرفته در تهران، با بازماندگان شهدای این حوادث ابراز همدردی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن کامل پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حادثه دلخراش تروریستی روز هفدهم خرداد درمرقد امام […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک شهر با اظهار تاسف از اقدامات تروریستی صورت گرفته در تهران، با بازماندگان شهدای این حوادث ابراز همدردی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش تروریستی روز هفدهم خرداد درمرقد امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی که به شهادت مظلومانه تعدادی از هم وطنان عزیز منجر شد باعث تاسف و تاثر همگان گردید.
ضمن محکومیت این اقدام دژخیمانه بر این باور هستیم که این اعمال دشمنان و جنایتکاران راه به جایی نخواهد برد و کشور ما روز به روز سرافراز تر و مردم سرزمین ما بیش از پیش سعادتمند تر خواهند بود.
مردم ایران در جای جای این سرزمین پهناور، همدل و هم زبان و درسایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، متحد و یکپارچه در مسیر توسعه و سرافرازی ایران، استوار تر از همیشه گام بر خواهند داشت.
از خداوند متعال بر افراشتگی پرچم ایران و جاودانگی نام شهیدان و پاسداشت حرمت خون ایشان ، شفای عاجل مجروحان، صبر و بردباری بازماندگان و سربلندی و بهروزی ملت ایران را مسألت دارم.

حسین محمد پورزرندی
مدیرعامل بانک شهر