نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان پس از استماع اظهارات نمایندگان مخالف و موافق و همچنین سخنان رئیس‌جمهور، با ۱۷۷ رأی موافق، از مجموع ۲۴۳ آرای مأخوذه، محمدحسن نامی را برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزیدند. محمدحسن نامی با موافقت نمایندگان مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.به گزارش […]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان پس از استماع اظهارات نمایندگان مخالف و موافق و همچنین سخنان رئیس‌جمهور، با ۱۷۷ رأی موافق، از مجموع ۲۴۳ آرای مأخوذه، محمدحسن نامی را برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزیدند.
محمدحسن نامی با موافقت نمایندگان مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان پس از استماع اظهارات نمایندگان مخالف و موافق و همچنین سخنان رئیس‌جمهور، با ۱۷۷ رأی موافق، از مجموع ۲۴۳ آرای مأخوذه، محمدحسن نامی را برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزیدند.

ابوترابی این رای را در راستای ارتقای سطح تعامل و همکاری با دولت، استفاده شایسته از زمان پیش رو برای انجام وظایف در حوزه وزرات ارتباطات و پیشبرد اهداف این وزراتخانه ارزیابی کرد.