تاپ خبر۲۴:بزودی اپراتور اول باشگاه هواداران استقلال همراه اول را راه اندازی می کند. روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه طی مراسمی در برج همراه و با حضور مدیران عامل همراه اول و باشگاه فرهنگی- ورزشی استقلال، قرارداد مشارکت در راه اندازی باشگاه هواداران استقلال همراه اول امضاء شد. در این مراسم سرویس های مشترک همراه اول […]

تاپ خبر۲۴:بزودی اپراتور اول باشگاه هواداران استقلال همراه اول را راه اندازی می کند.

روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه طی مراسمی در برج همراه و با حضور مدیران عامل همراه اول و باشگاه فرهنگی- ورزشی استقلال، قرارداد مشارکت در راه اندازی باشگاه هواداران استقلال همراه اول امضاء شد.

در این مراسم سرویس های مشترک همراه اول و استقلال معرفی شدند و مقرر شد سیم کارت ویژه هواداران استقلال ارائه شود. همچنین بر اساس این طرح خدمات متنوع ارزش افزوده روی سرشماره ۸۰۲۰ به هواداران استقلال ارائه می شود.

سرویس دیگری که همراه اول برای استقلالی ها تدارک دیده است، سرویس حمایت مالی هواداران از باشگاه استقلال است که با سرشماره ۸۰۲۰۲۰ امکانپذیر است. همچنین هواداران تیم آبی پایتخت می توانند با سرویس های مشترک تدارک دیده شده، مبلغ کارت هواداری را بصورت قسطی خریداری کنند.

در این مراسم مهندس وحید صدوقی مدیرعامل اپراتور اول با بیان اینکه بیش از ۶۹ درصد مردم ایران سیم کارت اولشان همراه اول است، اظهار داشت: همراه اول می خواهد بستری ایجاد کند که هواداران بتوانند خدمات مورد نیاز خود را براحتی دریافت کنند.

وی افزود: با عرضه نسل های ۳ و ۴ تلفن همراه، هواداران فوتبال می توانند تصاویر گلها و یا حتی کل یک مسابقه را بصورت زنده مشاهده کنند.

در ادامه این مراسم دکتر علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نیز با اشاره به مصادف شدن امضاء قرارداد همکاری با همراه اول و مسابقه حساس این تیم در جام باشگاه های آسیا گفت: امیدواریم پس از اجرایی شدن این تفاهم نامه حداقل           ۲۰ درصد از هزینه های باشگاه از طریق این سرویس ها تأمین شود.

وی افزود: از همراهی همراه اول و به خصوص از مدیریت قوی و توانمند مهندس صدوقی مدیرعامل اپراتور اول، بخاطر سامانه سطح بالا، خوب، پیچیده و منحصر بفرد تهیه شده، تشکر می‌کنم.