تاپ خبر۲۴:اولین دستور جلسه دولت یازدهم مشخص شد.   به گزارش نامه، اولین جلسه هیئت دولت فردا با حضور رئیس جمهور، وزرا و معاونین در نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. این جلسه اولین جلسه دولت یازدهم بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی خواهد بود. بیش از این حسن روحانی جلسات هیئت […]

تاپ خبر۲۴:اولین دستور جلسه دولت یازدهم مشخص شد.

 

به گزارش نامه، اولین جلسه هیئت دولت فردا با حضور رئیس جمهور، وزرا و معاونین در نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. این جلسه اولین جلسه دولت یازدهم بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی خواهد بود. بیش از این حسن روحانی جلسات
هیئت دولت را با وزرای دولت دهم برگزار می‌کرد.

 

دولت یازدهم در اولین دستور جلسه خود که با حضور وزرای دولت احمدی نژاد برگزار شده بود، با حکم معاون اول، طرح «مهرآفرین» را لغو  و آن را غیر قانونی دانست.

در اولین جلسه روحانی با کابینه یازدهم مسائل مربوط به دولت گذشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در اولین گام قرار است روحانی و وزرایش به بررسی و لغو برخی از مصوبات دولت احمدی نژاد بپردازند و در گام بعدی فهرست موضوعات باقی مانده از دولت قبل، را بررسی کنند.
گفتنی است حسن روحانی در اولین حضور خود در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در ۱۰۰ روز اول دولت خود به بررسی فعالیت‌های دولت قبل و برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های خود خواهد پرداخت.