تاپ خبر۲۴:همایش استارتاپ ویکند موبایل تهران با حمایت شرکت سونی با حضور ۱۵۰ جوان علاقمند به ایده های نو در حوزه مویایل واپلیکیشین های تلفنهای هوشمند برگزار شد. گفتنی است :استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل […]

تاپ خبر۲۴:همایش استارتاپ ویکند موبایل تهران با حمایت شرکت سونی با حضور ۱۵۰ جوان علاقمند به ایده های نو در حوزه مویایل واپلیکیشین های تلفنهای هوشمند برگزار شد.

گفتنی است :استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد آمدند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کنند.

این برنامه که تا الان ۴ بار در تهران برگزار شده است، برای بار اول با محوریت موبایل و اپلیکیشین های تلفنهای هوشمند در ۲۳ الی ۲۵مرداد امسال در کانون اسلامی انصار برگزار شد. 

در پایان می توان یاد آور شد این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۳مرداد آغاز و تا ساعت ۸ شب ۲۵ مرداد جمعه برگزار شدکه در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار گرفتند کاری در نو خود متفاوت می باشد