تاپ خبر۲۴: بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار بنگاه در بخش های مختلف اقتصادی در هفت ماه ابتدای سال جاری از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و […]

تاپ خبر۲۴: بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار بنگاه در بخش های مختلف اقتصادی در هفت ماه ابتدای سال جاری از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و … بالغ بر ۶۲۷ هزار و ۲۵ میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۵ هزار و ۵۳۴ فقره بوده است.
بر این اساس سهم بخش صنعت و معدن به عنوان موتور محرکه اقتصاد از این تسهیلات بالغ بر ۱۸ هزار و ۲۲۸ فقره به ارزش ۱۰۴ هزار و ۳۷۴ میلیارد ریال بوده است.
همچنین بانک ملی ایران طی مدت مذکور بالغ بر ۴۳ هزار و ۲۸ فقره تسهیلات به ارزش ریالی ۱۲ هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص داده است.
سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ بر ۴۲ هزار و ۴۲۱ فقره به ارزش ۱۹ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال بوده است.
بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ۸۳۲ هزار و ۱۳۰ فقره تسهیلات نیز به ارزش ۴۲۹ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال به بخش خدمات و ۲۹۰ فقره تسهیلات به ارزش دو هزار و هفت میلیارد ریال به بخش صادرات پرداخت شده است.
بنگاه های بخش بازرگانی نیز ۷۹ هزار و ۴۳۷ فقره تسهیلات به ارزش ۵۸ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال دریافت کرده اند.