تاپ خبر۲۴ : شرکت آونگ در راستای ارتقاء سبد محصولات شبکه خود، همکاری خود را با شرکت ایسوس، یکی از با کیفیت ترین و مطرح ترین برند های حوزه تجهیزات شبکه آغاز نموده است. پیشتر در خبرهای قبلی مطلع شدیم که دفتر ایسوس و مجموعه آونگ کمپینی با نام “یکی به جای همه” راه برپا […]

تاپ خبر۲۴ : شرکت آونگ در راستای ارتقاء سبد محصولات شبکه خود، همکاری خود را با شرکت ایسوس، یکی از با کیفیت ترین و مطرح ترین برند های حوزه تجهیزات شبکه آغاز نموده است.

پیشتر در خبرهای قبلی مطلع شدیم که دفتر ایسوس و مجموعه آونگ کمپینی با نام “یکی به جای همه” راه برپا کرده اند. هدف این کمپین آموزش و بالابردن سطح دانش همراهان به منظور انتخاب دستگاه صحیح در شبکه است. بهتر بگوییم، در این کمپین شما می توانید یاد بگیرید که چگونه با یک دستگاه به جای چندین دستگاه برای شبکه تمامی نیازهایتان را به طور جامع و کامل برطرف سازید.

هنگامی که از شبکه Wi-Fi محصولات ایسوس استفاده می‌کنید، در دریایی از امکانات و تجهیزات غوطه‌ور می‌شوید و در کنار سرعت بالا از کیفیتی در سطح جهانی لذت می‌برید. کیفیتی که با وجود هزاران جایزه از طرف منتقدین سخت‌گیر از سراسر جهان کاملا اثبات شده است.

آیا امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده مودم‌ها و روتر های ایسوس را می‌شناسید؟ آیا آیکون‌های بر روی جعبه محصول را تشخیص می‌دهید؟ با ما همراه باشید.

چه قابلیت‌هایی محصولات شبکه ایسوس را از دیگران متمایز می‌کند؟

پوشش کامل و قابل اعتماد بودن در شبکه در کنار پایداری سیگنال، اصول اولیه ولی مهم در شبکه است. شاید در نگاه اول فکر کنید که چه نیازی به داشتن ویژگی های جانبی برای یک شبکه خانگی وجود دارد؟ توجه داشته باشید که شبکه بی سیم خانگی، در حال حاضر بستر ارتباط دستگاه های شما در خانه است و با پیشرفت فناوری های نوین این شبکه باید اصول اولیه ای که ذکر شد را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد.

در ادامه به برخی از ویژگی های مهم دستگاه های تحت شبکه ایسوس خواهیم پرداخت. این ویژگی ها تقریباً در بیشتر مدل های محصولات شبکه ایسوس وجود دارد.

AiMesh: شبکه Wi-Fi را متحول کنید!

یک قابلیت جدید که به وسیله آن، چند روتر ایسوس با مدل‌های مختلف می‌توانند با هم تشکیل شبکه قدرتمند مش را بدهند و یک شبکه یکپارچه با برد فوق‌العاده بدون نقاط کور ایجاد کنند. نکته قابل توجه این است که هر روتر می‌تواند تمام قابلیت‌های بخصوص خود را در شبکه با سایر روترها به اشتراک بگذارد و شما در هر نقطه‌ای از این شبکه قدرتمند مش باشید به تمام قابلیت‌های تمام روتر ها دسترسی دارید!

۸۰۲٫۱۱AX یا Wi-Fi 6: با ایسوس وارد دنیایی با سرعت باورنکردنی شوید!

آخرین نسل Wi-Fi که از بالاترین سرعت و بیشترین فرکانس‌ها پشتیبانی می‌کند. روتر فوق‌سریع RT-AX88U با سرعت فوق‌العاده ۶ گیگابیت در ثانیه و روتر هیولای فوق‌سریع ROG Rapture GT-AX11000 با سرعت باورنکردنی ۱۱ گیگابیت هم اکنون در دسترس است. کمربند صندلی خود را محکم ببندید، قرار است پرواز کنید!

AiProtection: بالاترین سطح درجه امنیت برای روتر خانگی!

با پشتیبانی شرکت Trend Micro دستگاه‌های ایسوس از فایروال سخت‌افزاری داخلی به همراه آنتی‌ویروس رایگان برای خود روتر بهره می‌برند آن هم به‌صورت مادام العمر. نگران هک شدن و شیطنت‌های اطرافیان و همسایه‌ها نباشید. روتر ایسوس دارای یک سد محافظ قدرتمند در برابر تمامی حملات است. همچنین هنگام گشت و گذار در وب، جلوی بارگذاری صفحات حاوی بدافزار و انتقال ویروس از طریق اینترنت را هم می‌گیرد. بخش کنترل والدین هیچ‌گاه به این تکمیلی نبوده است. بادیگارد دیجیتالی شما قدرتمندترین است !