تاپ خبر۲۴: یکصد و بیست و سومین جلسه شورای راهبردی سازمان ورزش شهرداری تهران به ریاست هاشمی طبا برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، یکصد و بیست و سومین جلسه شورای راهبردی با حضور رضایی، رییس این سازمان و اعضای این شورا به منظور بررسی چهار موضوع به […]

تاپ خبر۲۴: یکصد و بیست و سومین جلسه شورای راهبردی سازمان ورزش شهرداری تهران به ریاست هاشمی طبا برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، یکصد و بیست و سومین جلسه شورای راهبردی با حضور رضایی، رییس این سازمان و اعضای این شورا به منظور بررسی چهار موضوع به ریاست هاشمی‌طبا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رییس سازمان ورزش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به تشریح برنامه های ورزشی اجرا شده از سوی این سازمان پرداخت.
وی در ابتدای سخنانش در خصوص برگزاری جشنواره تفریحی ـ ورزشی شهر آفتاب توضیح داد و پس از آن به تشریح چگونگی برپایی جشنواره تفریحات ورزشی در محله هرندی منطقه ۱۲ پرداخت.
در ادامه جلسه یادشده طرح پروژه ایستگاه سلامت سبز که از سوی دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعتی امیرکبیر مطرح شد، مورد بررسی قرار گرفت.
اعضای شورای راهبردی سازمان ورزش شهرداری در مورد چگونگی نصب ۴ دستگاه با قابلیت تولید و ذخیره برق و هزینه اجرایی شدن آن در هر بوستان مورد بحث و تبادل کردند.
این نشست با واکاوی و تشریح موضوع طرح کلینیک ورزشی از سوی قراخانلو رییس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و موضوع طرح لبخند ورزش از سوی صالحی، مشاور و دبیر شورای ورزش شهروندی ادامه یافت.
همچنین قاسمی، مدیر شبکه رادیویی ورزش پژوهش‌های پیشنهادی سال ۹۵ سازمان ورزش را عنوان کرد و از اعضا خواست تا در جلسه بعدی شورای راهبردی نظرات خود را در مورد عناوین پیشنهادی ارایه کنند.
یک‌صد و بیست و سومین جلسه شورای راهبردی سازمان ورزش شهرداری روز ۲۲ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات آکادمی ورزش شهروندی برگزار شد.