تاپ خبر۲۴: شرکت ال‌جی گوشی‌های تلفن همراه میان‌رده‌ای را همراه با توزیع جهانی در اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای شمالی به بازار ایران ارائه می‌کند. این گوشی‌های ممتاز اما با قیمت مناسب به نام‌های لئون و مگنا برای نخستین بار اوایل ماه مارس در نمایشگاه MWC عرضه شدند و برای طراحی خیره‌کننده، قابلیت بهینه […]

تاپ خبر۲۴: شرکت ال‌جی گوشی‌های تلفن همراه میان‌رده‌ای را همراه با توزیع جهانی در اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای شمالی به بازار ایران ارائه می‌کند. این گوشی‌های ممتاز اما با قیمت مناسب به نام‌های لئون و مگنا برای نخستین بار اوایل ماه مارس در نمایشگاه MWC عرضه شدند و برای طراحی خیره‌کننده، قابلیت بهینه و تجربه کاربری ساده از سوی بسیاری از بازدیدکنندگان تحسین‌های زیادی را برانگیختند. لازم به ذکر است مگنا و لئون به ترتیب جانشینان دو گوشی میان‌رده و البته موفق G3Beat و LFino هستند.
با ترکیب سخت‌افزار بی‌نظیر و عناصر طراحی ممتاز ال‌جی، این شرکت توانسته توازن کاملی در کاربری و زیبایی به وجود آورد. مگنا با نمایشگری منحنی به شعاع ۳۰۰۰ میلی‌متر طوری طراحی شده است که به راحتی در دست قرار گیرد. همچنین، دوربین جلو ۵ مگا پیکسلی مگنا این گوشی هوشمند را برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و گرفتن عکس‌های سلفی ایده‌آل می‌کند. در مورد گوشی لئون هم می‌توان گفت با توجه به ویژگی‌ها و قیمتش انتخابی فوق‌العاده است. فناوری لمس In-cell که برای مگنا و لئون در نظر گرفته شده است برای حساسیت بهتر و پاسخ لمس مستقیم تصاویر را به محل لمس دست نزدیکتر کرده است. با این محصولات جدید، شرکت ال‌جی ویژگی‌های UX محبوبی ارائه می‌دهد که در اصل برای تلفن‌های همراه هوشمند سطح بالا طراحی شده بودند. به عنوان نمونه، ویژگی Gesture Shot در سه ثانیه و به سادگی با حرکت دست عکس سلفی می‌گیرد. قابلیت Glance View حتی زمانی که نمایشگر خاموش است به سرعت اجازه دسترسی به اطلاعاتی نظیر ساعت، آخرین پیامک‌ها و یا تماس‌های بی‌پاسخ را می‌دهد.
جونو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیک می‌گوید: “میلیون‌ها مصرف‌کننده سراسر جهان به دنبال دستگاه‌هایی با قیمت مناسبتر هستند که در آنها ظاهر و قابلیت‌ها حفظ شده است. جدیدترین گوشی‌های همراه هوشمند میان‌رده ما برای هر دو نوع کاربران جدید و با تجربه در سراسر جهان طراحی شده است.”
در زیر به برخی از ویژگی‌های گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مگنا و لئون اشاره می‌شود:
ویژگی‌های مگنا:
نمایشگر ۵ اینچ HD (ppi 294)
پردازنده ۳/۱ گیگاهرتز چهار هسته‌ای
دوربین پشت ۸ مگا پیکسل، جلو ۵ مگا پیکسل
حافظه ۸ گیگا بایت
باطری ۲۵۴۰ میلی آمپر ساعت
سیستم عامل Android 5.0 Lollipop
شبکه HSPA+ 21Mbps
ابعاد ۷/۱۳۹ x 9/69 x 2/10 میلی‌متر
ویژگی‌های لئون:
نمایشگر ۵/۴ اینچ FWVGA (ppi 220)
پردازنده ۳/۱ گیگاهرتز چهار هسته‌ای
دوربین پشت ۸ یا ۵ مگا پیکسل، جلو VGA
حافظه ۴ گیگا بایت
باطری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعت
سیستم عامل Android 5.0 Lollipop
شبکه HSPA+ 21Mbps
ابعاد ۷/۱۲۹ x 9/64 x 9/10 میلی‌متر