تاپ خبر۲۴:گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در خصوص گزینه‌های مختلف اجرای تبصره مربوط به هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۹۴ روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای دولت دیدگاه خود را درباره هر یک از گزینه‌های پیشنهادی اعلام کردند. گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در خصوص گزینه‌های مختلف اجرای […]

تاپ خبر۲۴:گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در خصوص گزینه‌های مختلف اجرای تبصره مربوط به هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۹۴ روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای دولت دیدگاه خود را درباره هر یک از گزینه‌های پیشنهادی اعلام کردند.
گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در خصوص گزینه‌های مختلف اجرای تبصره مربوط به هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۹۴ روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای دولت دیدگاه خود را درباره هر یک از گزینه‌های پیشنهادی اعلام کردند و ادامه این بحث به جلسه آینده هیأت وزیران موکول شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران در ادامه این جلسه که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد ، آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور را بررسی و تصویب کرد.
بر اساس این آیین نامه، دولت به منظور توسعه و ارتقای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و سطح فناوری و کیفیت تولیدات زیر بخش ارتباطات و تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دستگاه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داد تا مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌های سرمایه‌ای را برای حمایت از پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای اشتغال آفرین و یا صادرات کالا و خدمات در این بخش به بخش‌های خصوصی و تعاونی به صورت تسهیلات تخصیص دهد و مابه‌التفاوت سود آن را پرداخت نماید.
با توجه به اتمام مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علایم تجاری مصوب ۱۳۸۶ و به منظور جلوگیری از بروز خلأ قانونی، دولت لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مذکور را به مدت یک سال با قید دو فوریت به تصویب رساند.