تاپ خبر۲۴: نشست مشترک مدیران شستا با مدیران ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از شستا_رسانه: در این نشست مشترک که محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا، گزارشی از دستاوردها و جهش سودآوری شستا ارائه و موضوعات فی‌مابین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید […]

تاپ خبر۲۴: نشست مشترک مدیران شستا با مدیران ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از شستا_رسانه:

در این نشست مشترک که محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا، گزارشی از دستاوردها و جهش سودآوری شستا ارائه و موضوعات فی‌مابین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با شرکت‌های تابعه شستا را مطرح کرد.

در این نشست محمد رضوانی‌فر ضمن ارائه گزارش سود و فروش شستا و هلدینگ‌های تابعه و مقایسه آن با سه سال اخیر به پروژه‌های متعدد شرکت‌های تابعه اشاره کرد و گفت: روند سود خالص دلاری شستا رشد ۸ برابری نسبت به سال ۹۷ داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۴۳ هزار میلیاردتومان ارزش ریالی پروژه‌هاست، گفت:

بیش از ۵۰ پروژه در حال افتتاح داریم

مدیرعامل شستا در بخش پایانی گزارش، موضوعات فی مابین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را به شرکت‌های تابعه شستا بیان کرده آخرین مصوبات ۸ شرکت در این حوزه را تشریح کرد.

در پایان این نشست دین پرست، قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به گزارش جامع و کامل و شگفت‌آور عملکرد مجموعه شستا گفت:

وقتی شستا در عمل نشان داد در مسیر تحول و سودآوری گام بر می‌دارد باید برای رفع مشکلات این شرکت به سرعت بررسی‌های لازم انجام و مشکلات آن رفع شود و در ۱۳ شرکت که مصوبه دارد به سرعت مصوبات در بازه زمانی یک هفته‌ای اجرایی شود.