تاپ خبر۲۴:رئیس رسانه ملی با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب، گزارش جامع عملکرد انتخاباتی رسانه ملی را تقدیم کرد . در بخشی از این نامه آمده است : قلم ناتوان ،و زبان قاصر از ادای حق بزرگواری و لطف بیکران و امیدبخش حضرتعالی به فرزندانتان در رسانه ملی است .بدون تردید  هرچه که […]

 تاپ خبر۲۴:رئیس رسانه ملی با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب، گزارش جامع عملکرد انتخاباتی رسانه ملی را تقدیم کرد .

در بخشی از این نامه آمده است : قلم ناتوان ،و زبان قاصر از ادای حق بزرگواری و لطف بیکران و امیدبخش حضرتعالی به فرزندانتان در رسانه ملی است .بدون تردید  هرچه که هست نتیجه اعتماد ارزشمند شما به خدمتگزارانی است که با هزاران کاستی و خطا تلاش می کنند تا خود را به حداقل انتظارات مورد نظر حضرتعالی نزدیک کنند .

 جنابعالی با هدایت تاریخی ملت در خلق حماسه سیاسی فصل جدیدی از پیروزی رهروان خمینی بزرگ در مقابله با استکبار جهانی را رقم زدید و امید به آینده را بیش از گذشته در دلهای مشتاقان انقلاب اسلامی در سراسر جهان روشن ساختید .

 از اینکه به برکت و مدد الهی شاهد لبخند رضایت بر چهره نورانی تان  هستیم خداوند متعال را شاکریم .

 همچنین در بخشی از این گزارش تقدیمی آمده است : اثبات مجدد قانون مداری و امانت داری  در نظام و همچنین حاکمیت کم نظیر امنیت ،آرامش و اخلاق در عین خلق فضای پرشور و نشاط و به یاد ماندنی در میان مردم ؛نشان از ارتقاء سطح بینش و بصیرت عمومی در جامعه است .

تثبیت مرجعیت کامل رسانه ملی با ثبت اعتماد ۸۵درصدی  مردم به بی طرفی و انفعال کامل شبکه های ضد انقلاب از نتایج مهم سیاست  های تبلیغی جمهوری اسلامی است .

 ضرغامی افزوده است: امروز با تثبیت الگوی جدید و پیشرفته تبلیغات انتخاباتی توسط نظام و مبتنی بر انتظارات آرمانی جمهوری اسلامی ،از روشهای سرمایه سالار غربی  فاصله گرفته ایم .

منبع :روابط عمومی رسانه ملی