تاپ خبر۲۴ : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به مهمترین چالش های پیش روی شبکه بانکداری کشور اظهار داشت: نوآوری، سرعت و دقت مهمترین شاخص های بانکداری امروز دردنیا است که بانک ملی ایران در کشور در این زمینه پیشگام و پیشرو است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی […]

تاپ خبر۲۴ : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به مهمترین چالش های پیش روی شبکه بانکداری کشور اظهار داشت: نوآوری، سرعت و دقت مهمترین شاخص های بانکداری امروز دردنیا است که بانک ملی ایران در کشور در این زمینه پیشگام و پیشرو است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در نشست بررسی مهمترین اقدامات ادارات امور و شعب مستقل تهران شفافیت در تحلیل ها و صورت های مالی و توجه به امور کارکنان بانک را دو شاخص مهم در سود آوری سازمان ها دانست و افزود: برقراری ارتباط مستقیم و نزدیک با کارکنان زمینه ایجاد احساس مسئولیت پذیری، رضایتمندی، انگیزه و علاقه مندی در بین کارکنان را فراهم می کند.

وی به نوآوری ها و خدمات جدید بانک اشاره کرد و گفت: خدمت بانک آفیسر به مشتریان موجب وجه تمایز بانک ملی ایران نسبت به دیگر بانک ها در نظام بانکی کشور شده است.

معاون شعب بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت در سودآوری بانک گفت: فعالیت و اقدامات گسترده و برنامه ریزی شده در بخش بین الملل، صدور LC داخلی و خارجی و ضمانتنامه ها، مهمترین راه دستیابی به منابع ارزان قیمت و درآمدهای غیر مشاع است.

محمد نورآزادی مدیر امور شعب تهران نیز با اشاره به طرح بازاریابی خدمات از طریق کارکنان، درخشش کارکنان استان تهران و کسب رتبه اول کشور توسط اداره امور شعب جنوب تهران در این حوزه را قابل تقدیر دانست و اشاره کرد: با تکیه بر توان بالای پرسنل بانک ملی ایران این بانک از هرگونه تبلیغات بی نیاز است.

در پایان این نشست، توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، از ادارات امور و شعب مستقل تاثیرگذار در این بخش با اهدای لوح تقدیر شد.