تاپ خبر۲۱:مدیرعامل بانک ملی ایران با انتقاد از نقدهای غیرمنصفانه ای که در برخی محافل علیه نظام بانکی مطرح می شود، گفت: همه باید بدانیم که ظرفیت های نظام بانکی محدود است و نمی توان از آن بیش از ظرفیت توقع داشت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده […]

تاپ خبر۲۱:مدیرعامل بانک ملی ایران با انتقاد از نقدهای غیرمنصفانه ای که در برخی محافل علیه نظام بانکی مطرح می شود، گفت: همه باید بدانیم که ظرفیت های نظام بانکی محدود است و نمی توان از آن بیش از ظرفیت توقع داشت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در مراسم امضای موافقتنامه تامین مالی طرح تولید کاغذ در استان خوزستان که امروز با حضور مدیران عامل بانک های پارسیان، سپه و صنعت و معدن، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و رییس ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد، با تاکید بر اینکه همه پروژه های زیرساختی کوچک و بزرگ کشور ردپایی از نظام بانکی را در خود دارند، گفت: اقتصاد کشور ما بانک محور است و تولید و اشتغال بدون حضور فعال نظام بانکی رونق نخواهد گرفت.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه کار درست، تجمیع منابع مردم توسط بانک ها و تخصیص آن به مسیر تولید و درنهایت ایجاد اشتغال است، گفت: امروز با امضای این موافقتنامه در مسیر خودکفایی داخلی یکی از بزرگترین نیازهای کشور که همان کاغذ است، گام برداشتیم.
وی با اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و خودکفایی حداکثری ادامه داد: اجرای هرگونه طرح تولیدی در داخل به بی نیاز شدن ما از واردات و نیز ایجاد اشتغال می انجامد که این نقطه مطلوب ماست.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نباید برخی عملکردهای نادرست به حساب همه مدیران یا بانک ها نوشته شود، گفت: تقریبا طرح توسعه ای در کشور وجود ندارد که بانک ها در آن مشارکت نکرده باشند.
محمد مخبر با اشاره به اینکه تحولات اقتصادی بنیادین در کشورهای توسعه یافته با محوریت بانک ها شکل گرفته است، خواستار این شد که طرح اصلاح بانکی نیز در ایران توسط نظام بانکی مدیریت شود.
در ادامه این مراسم، موافقتنامه تامین مالی طرح تولید کاغذ در استان خوزستان امضا شد.
این طرح علاوه بر اشتغال زایی و جلوگیری از خروج ارز، می تواند تخریب محیط زیست برای تولید کاغذ را به شدت کاهش داده و نیاز داخل به این محصول استراتژیک را تامین کند.
این پروژه قرار است در شادگان و طی سه سال به بهره برداری برسد.