تاپ خبر۲۴: ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین برند گیمینگ در دنیا، مفتخر است تا کیبرد گیمینگ ROG STRIX Scope RX را معرفی کند که اولین کیبرد گیمینگ مجهز به سوئیچ های مکانیکی ROG RX Red Optical است. کلیدهای این کیبرد گیمینگ به صورت کاملا ثابت در جای خود قرار گرفته و هیچ گونه حرکت اضافه‌ای نخواهند […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین برند گیمینگ در دنیا، مفتخر است تا کیبرد گیمینگ ROG STRIX Scope RX را معرفی کند که اولین کیبرد گیمینگ مجهز به سوئیچ های مکانیکی ROG RX Red Optical است.

کلیدهای این کیبرد گیمینگ به صورت کاملا ثابت در جای خود قرار گرفته و هیچ گونه حرکت اضافه‌ای نخواهند داشت. همچنین، طول عمر کلیدهای این کیبرد به ۱۰۰ میلیون بار فشردن رسیده و زمان پاسخ دهی این کیبرد گیمینگ برابر با ۱ میلی ثانیه است.

مجهز به سوئیچ های بهتر

کیبرد گیمینگ ROG STRIX Scope RX ایسوس، اولین کیبردی است که از طراحی hollow-square یا مربع های تو خالی برای سوئیچ ها برخوردار است. تمامی سوئیچ های سری ROG RX Red Optical این کیبرد از LED های RGB جداگانه برای هر کلید برخوردار هستند که نورپردازی بسیار خاص‌تر را نسبت به دیگر کیبردهای گیمینگ بازار دارد؛ همچنین طراحی به کارگیری سوئیچ های جدید، باعث افزایش سرعت مکانیزم و رسیدن زمان تاخیر تقریبا به صفر شده است. طول عمر مفید هر کدام از کلیدها این کیبرد نیز به ۱۰۰ میلیون بار فشردن می‌رسد.

همراه با ویژگی‌هایی عالی

نسخه اصلی کیبرد گیمینگ ROG STRIX Scope بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفت و در حال حاضر نسخه جدید مدل ROG STRIX Scope RX با سوئیچ‌های جدید و بیش از پیش بهتری همراه شده است. همچنین این کیبرد گیمینگ خاص با ویژگی‌های بیشتری دارد که یکی از این ویژگی‌های گیمرهای سبک شوتینگ را مورد هدف قرار می‌دهد.

طی پروسه توسعه کیبرد ROG STRIX Scope RX، گروه تحقیق و توسعه برند ROG تصمیم به بهینه شدن این کیبرد گیمینگ برای بازی های سبک FPS گرفتند که در نتیجه کلید Ctrl این کیبرد از نسخه اصلی بزرگ‌تر شد تا گیمرها بتوانند راحت تر از این کلید کاربردی و مهم در بازی، استفاده کنند.

ایسوس حفظ حریم شخصی مصرف کنندگان این کیبرد را نیز در نظر گرفته است. کیبرد ROG STRIX Scope RX، کلیدی با نام Stealth دارد که بلافاصله پس از فشردن آن تمام برنامه‌های باز را به صورت خودکار بسته و صدای کامپیوتر نیز غیرفعال می‎‌شود. همچنین برای بازگردادن تمامی برنامه ها و فعال کردن صدا به حالت اول کافی است تا یک بار دیگر همین کلید را فشار دهید.

این کیبرد برای هر دو مصرف گیمینگ حرفه‌ای و همچنین انجام کارهای روزمره مناسب است. با سوئیچ Quick-Toggle بر روی این کیبرد می توان از کلیدهای ردیف بالا به عنوان کلیدهای رسانه‌ای استفاده کرد. بنابر این، تغییر کاربری این کیبرد از استفاده گیمینگ به استفاده مناسب روزمره بسیار ساده و آسان است. علاوه بر این، از پورت دوم USB 2.0 این کیبرد می‌توان برای اتصال ماوس، شارژ گوشی و اتصال درایوهای اکسترنال استفاده کرد.

ضد آب و ضد گرد و غبار

یک ویژگی‌ دیگر این کیبرد استاندارد IP56 و ضد آب بودن این محصول است. با این حال این کیبرد گیمینگ در مقابل ریخته شدن ناگهانی آب بر روی آن و گرد غبار کاملا مقاوم است. همچنین استفاده ساختار آلومینیومی در قسمت بالایی این کیبرد، دوام و ماندگاری طولانی مدت این کیبرد را به گیمرها تضمین می‌دهد.