تاپ خبر۲۴: ایسوس توانست ۴ جایزه “بهترین انتخاب” و ۱۲ جایزه طراحی و خلاقیت (d&i) کامپیوتکس را به خود اختصاص دهد. در بخش قطعات پروژکتور، ZenBeam Go E1Z جایزه “بهترین انتخاب” را از آن خود کرد. دوربین Reco Smart، آداپتور بی سیم USB-AC68، روتر BRT-AC828/M2، مادربورد X99-Deluxe II و کیبورد ROG Claymore نیز جایزه طراحی […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس توانست ۴ جایزه “بهترین انتخاب” و ۱۲ جایزه طراحی و خلاقیت (d&i) کامپیوتکس را به خود اختصاص دهد. در بخش قطعات پروژکتور، ZenBeam Go E1Z جایزه “بهترین انتخاب” را از آن خود کرد.

دوربین Reco Smart، آداپتور بی سیم USB-AC68، روتر BRT-AC828/M2، مادربورد X99-Deluxe II و کیبورد ROG Claymore نیز جایزه طراحی و نوآوری (d&i) کامپیوتکس را در بخش قطعات به خود اختصاص دادند که در ادامه به توضیحاتی در مورد آنها خواهیم پرداخت:

ZenBeam Go E1Z: پروژکتوری به اندازه کف دست

این پروژکتور می تواند تصویری تا اندازه ۱۲۰ اینچ را به صورت افقی، عمودی و حتی مورب با بهره مندی از لامپ LED روی پرده ایجاد کند. ZenBeam Go E1Z نخستین پروژکتور سازگار با سیستم عامل های مختلف توسط رابط USB است. باتری ۶۴۰۰mAh آن می تواند تا ۵ ساعت به طور مداوم تصویر پخش کند و علاوه بر آن به کاربران اجازه دهد تا از آن به عنوان یک پاوربانک همراه استفاده کنند. این پروژکتور با ویندوز فون و اندروید نسخه ۵ به بالا سازگار است و می توانید تمامی تنظیمات مرتبط با پروژکتور را با نرم افزار اختصاصی آن اعمال کنید. یک اسپیکر مجهز به فناوری SonicMaster نیز برای خروجی صدا در این مدل در نظر گرفته شده است.

Reco Smart: دوربین همه کاره ایسوس

RECO Smart با استفاده از سنسور قدرتمند تصویربرداری SONY، می تواند تصاویر را با کیفیتFull HD 1080p یا ۷۲۰p و با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. به دلیل استفاده این سنسور دقیق و کارآمد، تصاویر ضبط شده از شفافیت و وضوحی بالا برخوردار خواهند بود.

روزنه لنز RECO Smart به میزان f/1.8 ، با فناوری WDR، تصویربرداری در محیط کم نور را میسر می کند و تقریباً هیچ بخشی، از قلم نخواهد افتاد. بعلاوه عکس های این دوربین، دارای وضوح کامل در نور شب یا محیط های تاریک خواهد بود. برای مثال، استفاده از این فناوری در حین رانندگی شب کاملاً کارآمدی خود را نشان خواهد داد.

RECO Smart با زاویه دید ۱۵۰ درجه ای خود، به سادگی می تواند بر روی کلاه دوچرخه سواری متصل شود و فیلمی کامل از محیط برایتان ضبط کند. همچنین در صورت استفاده به عنوان دوربین داخل خودرو، این زاویه گسترده، امکان تصویربرداری کامل از کل محیط خیابان را به شما می دهد.

USB-AC68: آداپتور وایرلس جیبی

این آداپتور شبکه کوچک می تواند با رابط USB هر دو باند ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز را به راحتی پشتیبانی کند. با استفاده از استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac در باند ۵ گیگاهرتز می تواند تا ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۲٫۴ گیگاهرتز تا ۶۰۰ مگابیت برثانیه در بستر بیسیم، داده را ارسال و دریافت کند. این مدل همچنین با آنتن ۳×۴ ( سه فرستنده و چهار گیرنده) از فناوری MIMO پشتیبانی می کند و علاوه بر این، USB-AC68 فناوری AiRadar ایسوس می تواند سیگنال ها را جهت دار ارسال و دریافت کند تا تمام دستگاه های موجود در شبکه بهترین پوشش را داشته باشند.

BRT-AC828/M2: روتری خاص با رابط ذخیره سازی M.2

این روتر با آنتن ۴X4 ( چهار فرستنده و چهار گیرنده)، با استفاده از فناوری MIMO، راهکاری بسیار ایده آل برای استارتاپ ها، کسب و کار های کوچک و کلاس های درس است. دو پورت WAN ترکیب عالی از دو شبکه اینترنت برای پایداری بیشتر سرعت اینترنت، امکان دستیابی به حداکثر تا ۲ گیگابیت برثانه را فراهم می آورد. همچنین برای پشتیبان گیری و مدیریت فایلها از یک رابط پرسرعت M.2 برای اتصال SSD های پرسرعت استفاده می کند.

BRT-AC828/M2 از یک رابط عالی برای مدیریت هرچه ساده تر و بهتر نودهای درون شبکه استفاده می کند. هنچنین این پرتال به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی و بدون نیاز به نرم افزاری خاص، رابط ورود به وای فای رایگان را به وجود بیاورد و توسط آن حساب کاربری برای دسترسی به شبکه و اینترنت با محدودیت های خاص ایجاد کند.

ASUS X99-DELUXE II: مادربردی همه چیز تمام

این مادربرد که از چیپست X99 اینتل استفاده می کند، با آخرین سری از پردازنده هایI7 CORE سازگار است. فناوری ۵-WAY OPTIMIZATION برای بهینه سازی تنها با یک کلیک، FAN XPERT 4 برای مدیریت فن ها و بهینه سازی خنک کننده ها، هدر های آمپراژ بالا برای فن ها و نور پردازی AURA تنها بخشی از ویژگی های جذاب این مادربورد است. همچنین برای بهبود پایداری نیز راهکار SAFESLOT، برای رابط PCIE استفاده شده تا دوام را بیش از پیش بهتر کند.

ROG CLAYMORE: کیبوردی همه فن حریف

کلید های تمام مکانیکی ROG CLAYMORE از نوع معروفCHERRY MX است که توسط LED های RGB نورپردازی می شود. کلید های بخش اعداد ماشین حساب نیز برای راحتی و تطبیق پذیری بیشتر با گیمیرها قابل جدا شدن است. ROG CLAYMORE می تواند برای هر کلیدش تا ۱۶٫۷ میلیون رنگ را اعمال کند و با فناوری N-KEY ROLLOVER تضمینی برای بهترین تجربه بازی برای هر گیمر سخت پسند را ایجاد می کند. همچنین با کمک نرم افزار مخصوصی می توان ترکیب رنگ کلید ها را با ماوس های سری ROG ست کرد و زیبایی را دو چندان نمود. پوشش آلومینیومی روی آن نیز زیبایی را دوچندان کرده و پایداری کیبورد را در سخت ترین شرایط گیمینگ تضمین می کند.