تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران موفق به کسب عنوان برتر و اخذ لوح مدیریت خلاق از نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی شد. در نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حضور اندیشمندان، صاحب نظران و مدیران روابط عمومی های کل کشور و به مدت سه روز در سالن همایش صدا و سیمای ج.ا.ا. برگزار […]

تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران موفق به کسب عنوان برتر و اخذ لوح مدیریت خلاق از نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی شد.
در نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حضور اندیشمندان، صاحب نظران و مدیران روابط عمومی های کل کشور و به مدت سه روز در سالن همایش صدا و سیمای ج.ا.ا. برگزار گردید بانک صادرات ایران توانست براساس شاخص های ارزیابی نشان برتر روابط عمومی را در زمینه مدیریت خلاق بدست آورد.

بنا بر همین گزارش یکی از نشانه های مدیریت خلاق متاثر از عملکرد این بانک در خصوص جشنواره خدمات الکترونیکی
می باشد که به معرفی خدمات اینترنتی، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و دستگاههای کارتخوان در سراسر کشور پرداخته و منجر به کاهش مراجعه به شعب و سفرهای درون شهری گردیده است.

این گزارش حاکی است، «جشنواره خدمات الکترونیک» در پاسخ به همراهی و مشارکت مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب از ابتدای شهریورماه آغاز شده است که براساس آن به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و بر حسب امتیاز کسب شده جوایزی ارزنده‌شامل خودرو مگان، پژو ۲۰۷، تبلت، لپ تاپ گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی اعطا و از آنها تقدیر خواهد شد.