به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت انتقال داده­های آسیاتک، پس از اعلام نتایج مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران در سال ۱۳۹۵، این شرکت در میان بیش از ۱۳۰۰ سازمان حاضر در این ارزیابی توانست رتبه سیمین دو ستاره را کسب نماید. بر اساس این گزارش، آسیاتک به عنوان مطلوب­ترین ارایه دهنده خدمات […]

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت انتقال داده­های آسیاتک، پس از اعلام نتایج مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران در سال ۱۳۹۵، این شرکت در میان بیش از ۱۳۰۰ سازمان حاضر در این ارزیابی توانست رتبه سیمین دو ستاره را کسب نماید.
بر اساس این گزارش، آسیاتک به عنوان مطلوب­ترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی اینترنت سریع (ADSL ) با کسب ۷۱٫۹۴ از حداکثر ۱۰۰ امتیاز ممکن، موفق به پیشی گرفتن از کلیه شرکت های صنعت IT در کشور و دریافت گواهینامه رتبه سیمین دو ستاره در رتبه­بندی اتاق بازرگانی ایران شد.
این گزارش حاکی است رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران هر سال پس از بررسی و ارزیابی بیش از هزار شرکت و سازمان فعال درکشور اعلام می­گردد. رویکرد ارزیابی این رتبه بندی در سه محور خود اظهاری، ارزیابی بر مبنای صحه­گذاری اطلاعات اظهار شده و تجزیه و تحلیل آن­ها، ارزیابی نتایج بر مبنای روندها به همراه مقایسه با میانگین­ها و بهترین­ها و اهداف توسعه­ای می­باشد. توجه ویژه به نگاه سیستمی، همسویی با نظام ها و مدل های بین المللی رتبه بندی، ایجاد تعهد به جاری سازی مقررات و قوانین، تسهیل نیل به اهداف توسعه­ای و افق ۱۴۰۴ از اصول بنیادین در طراحی نظام های رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران می­باشد.
گفتنی است چندی پیش شرکت انتقال داده­های آسیاتک در مراسم روز جهانی کیفیت (۱۸ آبان­ماه) نیز موفق به دریافت گواهی چهارستاره از سوی معاونت اجرایی ریس جمهور شد.