تاپ خبر۲۴: جتمع فولاد صنعت بناب در سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها”، با همت، ‌همدلی و مدیریت جهادی موفق شد در خرداد ماه، کسب “تندیس رضایتمندی مشتری” و در اردیبهشت ماه ۷ رکورد جدید تولید را ثبت کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری […]

تاپ خبر۲۴: جتمع فولاد صنعت بناب در سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها”، با همت، ‌همدلی و مدیریت جهادی موفق شد در خرداد ماه، کسب “تندیس رضایتمندی مشتری” و در اردیبهشت ماه ۷ رکورد جدید تولید را ثبت کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اواخر خرداد در تهران برگزار شد، مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.
ثبت ۷ رکورد جدید تولید ماهانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب شامل رکورد تولید ماهانه در مجموع ذوب و نورد ۱۰۶ هزار و ۲۸۰ تن در کل خطوط مجتمع در اردیبهشت ماه صورت گرفته و از بدو تاسیس بی‌سابقه بوده است. از این میزان تولید ماهانه ۱۹ هزار و ۹۳۴ تن در خط ۲ نورد شاهین، ۳۲ هزار و ۱۸۹ تن در خطوط نورد سهند، ماهانه ۶۲ هزار و ۱۹۵ تن در کل خطوط نورد و تولید ماهانه ۲۸ هزار و ۵۸۶ تن در ذوب شاهین، ۱۵ هزار و ۴۹۹ تن در ذوب شهریار و در مجموع خطوط تولید ماهانه ۴۴ هزار و ۸۵ تن در خطوط ذوب در اردیبهشت ماه از بدو تاسیس این مجموعه فولادی بی‌سابقه بوده است.
انسجام بخشی به تولید و تامین مواد اولیه، اقلام مصرفی، اصلاح زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف و حرکت با نیاز روز در بهره‌مندی از دانش و توان داخلی در دستور کار مدیریت مجموعه قرار گرفته که با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش‌های مختلف مجموعه در حال انجام است و با اولویت قراردادن امور کارکنان اعم از مسایل رفاهی و آموزشی، صورت می‌پذیرد.
نگاه ویژه به بازار مصرف داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای رسیدن به سهم بیشتر از بازار مصرف کشور و همچنین افزایش میزان صادرات و توسعه بازار در کشورهای عربی، حاشیه خزر و ایجاد بازارهای صادراتی جدید از اهداف پیش رو خواهد بود .
مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروی متعهد، متخصص و دانش و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با کیفیت بالا روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.