تاپ خبر۲۴:جدیدترین سری محصولات Gram ال‌جی با پرچم‌داری LG Gram 17 (مدل ۱۷Z90N) و همراهی LG Gram 15 (مدل ۱۵Z90N)، LG Gram 14 (مدل ۱۴Z90N) و LG Gram 2-in-1 چهارده اینچی (مدل ۱۴T90N) با شیوه طراحی خود، استاندارد جدیدی برای کامپیوترهای قابل‌حمل وضع کرده‌اند و بیشترین نیاز و خواسته‌های کاربران را برآورده می‌سازند. محصولات ۲۰۲۰ […]

تاپ خبر۲۴:جدیدترین سری محصولات Gram ال‌جی با پرچم‌داری LG Gram 17 (مدل ۱۷Z90N) و همراهی LG Gram 15 (مدل ۱۵Z90N)، LG Gram 14 (مدل ۱۴Z90N) و LG Gram 2-in-1 چهارده اینچی (مدل ۱۴T90N) با شیوه طراحی خود، استاندارد جدیدی برای کامپیوترهای قابل‌حمل وضع کرده‌اند و بیشترین نیاز و خواسته‌های کاربران را برآورده می‌سازند.

محصولات ۲۰۲۰ سری لپ‌تاپ‌های Gram ال‌جی همراه با پایبندی به فرمول همیشه برنده این شرکت (سبکی، جمع‌وجور بودن، عمر باتری زیاد)، سطح تازه‌ای از قدرت و کارایی را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند.

سری جدید لپ‌تاپ‌های ال‌جی به نسل دهم پردازنده‌های Core و گرافیک‌های Iris Plus شرکت Intel مجهز شده‌اند. این واحد‌های گرافیک دو کاناله DDR4 تا ۲۴ گیگابایت توان پردازشی را در اختیار کاربران می‌گذارند. با افزایش دو برابری قدرت پردازش گرافیکی نسبت به مدل‌های سال گذشته، تولید‌کنندگان محتوا اکنون می‌توانند توان و سرعت لازم برای ویرایش ویدیوهای ۴K را در هر زمان و مکانی با خود همراه داشته باشند. گیمرهای حرفه‌ای هم از سرعت و روانی اجرای بازی‌ها شگفت‌زده خواهند شد.

با استفاده از باتری بزرگ‌تر ۸۰ وات‌ساعتی در مدل‌های ۱۷Z90N و ۱۵Z90N، کاربران قادرند بدون چشم‌پوشی از قابلیت حمل و سبکی و رهایی از دغدغه دسترسی دائم به پریز برق، ساعت‌ها و ساعت‌ها مشغول کار با لپ‌تاپشان باشند. ال‌جی برای اطمینان از کارایی و سرعت ارتباطات بی‌سیم، لپ‌تا‌پ‌های سری جدید Gram را با پشتیبانی از WiFi 6 عرضه نموده که علاوه بر افزایش کارایی، مصرف باتری کمتری هم دارد. با استفاده از قابلیت Mega Cooling System در سری جدید خانواده Gram، ال‌جی کارکرد خنک و بی‌صدا در تمامی شرایط استفاده را فراهم آورده است.

LG Gram 17 پرچم‌دار و برنده عنوان Innovation Award Honoree نمایشگاه CES 2020، راه‌حلی نهایی برای تمام کسانی است که به دنبال حداکثر بهره‌وری در قالب محصولی سبک و قابل‌حمل هستند. نمایشگر ۱۷ اینچی گران‌قیمت WQXGA IPS این لپ‌تاپ تصاویری با جزئیات فراوان و دقت رنگ خارق‌العاده را پدید می‌آورد. این ابزار با بهره‌گیری از نمایشگری با نسبت ۱۶:۹، بیشترین فضای ممکن برای ویرایش ویدیوها، تصاویر و متن‌ها را در اختیارتان می‌گذارد.

محصولات بازطراحی‌شده ۲۰۲۰ ال‌جی به همراه قابلیت‌ها و امکانات بیشتر، طراحی مینیمالیست و یکپارچه با ظاهری زیبا و شکیل را ارائه می‌دهند. سری جدید لپ‌تاپ‌های LG Gram 15 و LG Gram 14 همچنان به میراث این برند برای ارائه زمان کاربری طولانی با استفاده کمتر از شارژر و راحتی بیشتر کاربر پایبند مانده‌اند. لپ‌تاپ‌های باریک‌ ال‌جی توانسته‌اند برای توانایی‌شان در جای دادن نمایشگر ۱۵ اینچی در بدنه ۱۴ اینچی و نمایشگر ۱۴ اینچی در بدنه طراحی‌شده برای کامپیوتر ۱۳.۳ اینچی تأییدیه‌های صنعتی فراوانی به دست آورند.

LG Gram 2-in-1 (مدل ۱۴T90N) هم یک لپ‌تاپ اولترا پرتابل تبدیل‌پذیر است که در سال جدید با کارایی بسیار بهتر و پورت Thunderbolt 3 بازگشته است. این محصول به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون توجه به اینکه کجا هستند، قدرت لازم برای بهره‌وری بیشتر را در اختیار داشته باشند. این ابزار تبدیل‌پذیر با حفظ عملکردهای ضروری و وزن ۱۱۴۵ گرمی، می‌تواند تا ۲۰ ساعت بدون شارژ شما را همراهی کند.

Jang Ik-hwan مدیر بخش کسب‌و‌کارهای فناوری اطلاعات ال‌جی می‌گوید: «سری محصولات LG Gram همچنان به پیشتازی خود در صنعت ادامه می‌دهند و بدون فدا کردن قابلیت حمل، امکانات فراتر از حد انتظار را عرضه می‌کنند. با نگاهی به تاریخچه تولید لپ‌تاپ درمی‌یابیم که مصرف‌کنندگان همیشه باید از میان کارایی، قابلیت حمل و عمر باتری یکی را انتخاب می‌کرده‌اند؛ اما LG Gram نشان داده که چنین حکم و محدودیتی دیگر پابرجا و قابل‌اعتنا نیست.»

ال‌جی در نمایشگاه CES 2020 (مرکز کنفرانس‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره ۱۱۱۰۰) قدرت، عملکرد و قابلیت حمل جدیدترین محصولات خانواده Gram ال‌جی را به نمایش می‌گذارد. با هشتگ #LGCES2020 هم می‌توانید معرفی دیگر محصولات ال‌جی طی نمایشگاه CES را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.