تاپ خبر۲۴: بانک صادرات ایران در راستای رفع موانع و مشکلات هموطنان دست به اقداماتی موثر و کارآمد از قبیل تخصیص وام قرض الحسنه در زمینه ازدواج، درمان، اشتغال زایی زده است تا با پرداخت این وامها به افراد واجدشرایط، باری از دوش آنان برداشته ومشکلات و چالش های آنان را مرتفع سازد. به گزارش […]

تاپ خبر۲۴: بانک صادرات ایران در راستای رفع موانع و مشکلات هموطنان دست به اقداماتی موثر و کارآمد از قبیل تخصیص وام قرض الحسنه در زمینه ازدواج، درمان، اشتغال زایی زده است تا با پرداخت این وامها به افراد واجدشرایط، باری از دوش آنان برداشته ومشکلات و چالش های آنان را مرتفع سازد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک علاوه بر انجام فعالیت های موثر در عرصه کلان اقتصادی و ایجاد زیر ساختها برای توسعه همه جانبه کشور انجام رسالت های اجتماعی را نیز در اولویت برنامه های خود قرار داده است در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود، با پرداخت حدود ١٠هزار و٧۴١میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سال گذسته ٢۶٣ هزار تن را روانه خانه بخت کرده و ودر ۵ ماهه اول سال جاری نیز ٢ هزار و ١٩۴ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت نموده است.
بر اساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید وام های قرض الحسنه دیگری را برای درمان، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی در نظر گرفته که تا مرداد امسال بیش از هزار و ٣٩ میلیارد ریال تسهیلات در سرفصل های یاد شده پرداخت کرده است.
در ادامه گزارش آمده است این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی تداوم نهضت ساخت مدرسه و مراکز فرهنگی را مورد تاکید قرار داده و در این راستا نسبت به ساخت ١٢ مدرسه از محل کمک های نقدی کارکنانش در نقاط کمتر برخوردار اقدام نموده است.
گفتنی است اشتغالزایی، مشاغل خانگی، آزادی زندانیان نیازمند، ساخت مسکن روستایی در زمره بخش هایی محسوب می شوند که از سوی بانک صادرات به صورت قرض الحسنه مشمول دریافت تسهیلات اعطایی شده اند. منبع تامین این نوع تسهیلات دارندگان حساب های قرض الحسنه می باشند که با همت بلند خود در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.
شایان ذکر است این بانک به تازگی کتابخانه جدیدی را که در روستای شهابیه خمینی شهر احداث کرده است را به بهره برداری رسانده است.