تاپ خبر۲۴ :مدیر کل تامین اجتماعی و رئیس شعبه شهر صنعتی البرز از واحد ریسندگی پرنیا بمنظور رسیدگی بر وضعیت بیمه ای نیروهای مولدبازدید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سیروس نصیری در این بازدید ضمن برشمردن کارفرمایان بعنوان شرکای اجتماعی این سازمان تصریح کرد: هر چه در تصمیم […]

تاپ خبر۲۴ :مدیر کل تامین اجتماعی و رئیس شعبه شهر صنعتی البرز از واحد ریسندگی پرنیا بمنظور رسیدگی بر وضعیت بیمه ای نیروهای مولدبازدید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سیروس نصیری در این بازدید ضمن برشمردن کارفرمایان بعنوان شرکای اجتماعی این سازمان تصریح کرد: هر چه در تصمیم گیری های سازمانی از وجود شرکای اصلی خود بهره ببریم با پشتوانه کارشناسی تر راهکارهای اصلاحی را ارائه داده و تامین اجتماعی در مسیر اهداف عالیه خود موفق تر عمل خواهد کرد .

وی بر نقش اصلی مجامع کارفرمائی در مسیر صیانت از سرمایه اندوخته ی جمعیت عظیم تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: مسائل این سازمان بطور قطع با همگامی مجامع کارفرمائی وکارگری مرتفع خواهد شد.
مهندس فتح اللهی، مدیر شرکت پرنیا و رئیس کانون عالی کارگران ضمن تقدیر از نگاه ویژه سازمان در محافل گوناگون نسبت به کارفرمایان و تولید کنندگان و حمایت از فضای تولید ملی در شرایط کنونی اقتصادی گفت: همراهی همه جانبه خود را از سازمان تامین اجتماعی اعلام می کنیم.
لازم بذکر است مجموعه تولیدی پرنیا با تولید ماهیانه حدود ١١٠ هزار تخته پتوی تاری پودی با ١۴٧ نفر بیمه شده از سال ١٣٧٢ تاکنون در حال فعالیت است.