تاپ خبر۲۴ : با اپلیکیشن «بله» علاوه بر بهره مندی از بستر یک پیام رسان داخلی، خدمات مالی انجام دهید و کارت های بانکی خود را مدیریت کنید. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون ۱۹ بانک و موسسه مالی تحت پوشش سرویس بانکی پیام رسان «بله» قرار گرفته‌اند و کاربران […]

تاپ خبر۲۴ : با اپلیکیشن «بله» علاوه بر بهره مندی از بستر یک پیام رسان داخلی، خدمات مالی انجام دهید و کارت های بانکی خود را مدیریت کنید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون ۱۹ بانک و موسسه مالی تحت پوشش سرویس بانکی پیام رسان «بله» قرار گرفته‌اند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

بدین ترتیب علاوه بر بانک ملی ایران، امکان انجام خدمات بانکی از مبدا ۱۸ بانک سامان، ایران زمین، انصار، آینده، کشاورزی، شهر، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد، صنعت و معدن و پست بانک در این پیام رسان فراهم شده است.

دارندگان کارت های مهر اقتصاد نیز به علت اینکه هنوز این بانک عضو شبکه‌ شتاب نیست و امکان پرداخت و خرید با عابر کارت آن وجود ندارد، کارت ‌به ‌کارت تنها بین کارت‌های مهر اقتصاد با یکدیگر فعال است.

همچنین با اپلیکیشن بله می توانید بدون دانستن شماره کارت به مخاطبتان پول ارسال یا درخواست پول کنید.

از امکان درخواست پول می‌توان برای ارسال فاکتور، دریافت سهم افراد (دُنگ) ، دریافت شارژ ساختمان، فروش کالا یا جمع‌سپاری مالی و خیریه بهره برد. برای این موضوع نیز در صفحه گفت‌وگو یا کانال، نشان شبکه‌ شتاب از طریق گزینه درخواست پول انتخاب می شود.

برای درخواست پول‌های عادی یا فروش کالا، مبلغ ثابت و مشخص است اما برای جمع‌سپاری مالی، امور خیریه یا دریافت سهم(دنگ) نمی‌توان عدد ثابت تعیین کرد. برای این کار کافی است «مبلغ متغیر» فعال شود تا پرداخت‌کننده خود مبلغ را تعیین کند.

علاوه بر این «بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و… را نیز فراهم کرده است تا کاربران آن به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.

این پیام رسان که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است، برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.