تاپ خبر۲۴:شرکت ایسوس به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و تولید قطعات سخت افزاری کامپیوتر، خط تولیدی مجزا برای رده ای خاص با عنوان The Ultimate Force یا به اختصار TUF را با هدف بالاترین دوام و پایداری در سخت ترین شرایط کاری تولید می کند. قطعات تولید شده در این خط تولید دارای استانداردهای […]

تاپ خبر۲۴:شرکت ایسوس به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و تولید قطعات سخت افزاری کامپیوتر، خط تولیدی مجزا برای رده ای خاص با عنوان The Ultimate Force یا به اختصار TUF را با هدف بالاترین دوام و پایداری در سخت ترین شرایط کاری تولید می کند.

قطعات تولید شده در این خط تولید دارای استانداردهای دوام و پایداری رده نظامی هستند که در ادامه به ویژگی های این سری محصولات می پردازیم:

پایداری کامل در بدترین شرایط توسط قطعات TUF

یکی از حیاتی ترین بخش های مادربورد و کارت گرافیک، مدار تغذیه آن است. ایسوس با بهره گیری از با کیفیت ترین و با دوام ترین قطعات الکترونیکی مانند چوک ها، ماسفت ها و خازن ها، بهترین محصول با استاندارد نظامی را برای کار در شرایط خاص تولید می کند. این ساختار باعث افزایش طول عمر ۵ برابری و ۲۰ درصد خنکی بیشتر نسبت به مدار تغذیه رایج در بازارمی شود.

سامانه های مدیریتی هوشمند دما و گردش فن ها توسط سخت افزار مستقل

در این سری از محصولات ایسوس با استفاده از چیپ TUF Ice و دو نرم افزار کارآمد Thermal Radar 2 و TUF Detective 2، خود مادربورد شرایط را بررسی کرده و تصمیمات مهم را بلادرنگ اتخاذ می کند. Thermal Radar 2 می تواند در هر لحظه با استفاده از ۱۲ سنسور دمایی، کل سطح مادربورد را تحت نظر داشته و به ۱۲ فن کنترلر، تغییرات لازم برای ایجاد شرایط دلخواه کاربر را اعمال کند. علاوه بر این، کاربر می تواند تمام جزئیات این عملیات را به صورت گزارشی جامع از نرم افزارهای مادربورد تهیه کند.

TUF Detective 2 نیز راهکاری عالی برای عملیات مدیریتی سیستم است. این نرم افزار تمامی فرایندهای نگه داشت سیستم را در سطح سخت افزار پایه، با یک دستگاه هوشمند ممکن می سازد. ممکن است بخواهید بایوس را بروز رسانی کنید، یا عملیات عیب یابی را انجام دهید، بدون نیاز به پردازنده و رم با یک کابل مخصوص، شما می توانید همه این عملیات را به سادگی و با اطمینان کامل انجام دهید.

Thermal Armor، سپر حرارتی و محافظت کننده قطعات در برابر گردو غبار و الکتریسیته ساکن

برخی از مادربوردهای سری TUF، دارای پوششی مستحکم به نام Thermal Armor هستند که علاوه بر استحکام بخشیدن به مادربورد، هم در عملیات خنک سازی سهیم است و هم با پوششی همه جانبه، قطعات حساس روی سطح مادربورد را از گردو غبار و الکتریسیته ساکن محافظت می کند. همچنین در قسمت پشت آن نیز برای استحکام بیشتر، ایسوس با راهکار TUF Fortifier امکان تحمل فشار تا ۱۰ کیلوگرم را به این سری از مادربوردها داده تا در هنگام نصب خنک کننده های سنگین اتفاقی برای مادربورد رخ ندهد. طراحی خاص ورودی/ خروجی های هوا در Thermal Armor به کاربر امکان شخصی سازی جهت ورود و خروج هوا را می هد. فن های این قسمت در زمان روشن شدن با گردش معکوس خود، گردو غبار را از Thermal Armor جدا کرده و قطعات پاکیزه می ماند.

سازگاری، دوام و ماندگاری

سازگاری تمامی قطعات تولید شده در خط تولید TUF، با بیش از ۱۰۰۰ دستگاه مختلف و بیش از ۷۰۰۰ ساعت سنجیده می شود. همچنین برای تست دوام ورودی/خروجی های مادبورد، دفعات تست۶۰ درصد بیشتر از سایر مدل ها انجام می شود. نکته جالب در این معیار سنجی هم ۲۰ درصد رطوبت و دمای اضافه نسبت به حالت استاندارد نظامی است، به صورتی که شرایط عمومی تأیید نظامی قطعات دمای ۵۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۸۰ درصد است ولی استاندارد TUF در دمای ۶۰ درجه و رطوبت ۹۰ درصد گذرانده می شود!

درصورتی که خواهان پایداری ۷/۲۴ و اطمینان از عملکرد سیستم در سخت ترین شرایط آب و هوایی هستید، ایسوس به شما سری جان سخت خود را پیشنهاد می کند.