تاپ خبر۲۴:در ادامه طرح های ویژه همراه اول به مناسبت اربعین حسینی، بسته آوای انتظار «چهل سوگواره» در دسترس مشترکین قرار گرفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای گسترش و ارتقاء فرهنگ و ارائه محتوای فاخر به مشترکین، همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی با تشکیل […]

تاپ خبر۲۴:در ادامه طرح های ویژه همراه اول به مناسبت اربعین حسینی، بسته آوای انتظار «چهل سوگواره» در دسترس مشترکین قرار گرفت.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای گسترش و ارتقاء فرهنگ و ارائه محتوای فاخر به مشترکین، همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی با تشکیل کارگروه تخصصی شناسایی و گردآوری محتوا، فعالیت خود را در این مسیر آغاز کردند.
«چهل سوگواره» که گزیده ای از مجموعه های «گنجینه الاسرار عمان سامانی»، «تکیه خیابان فرات» و «هم صدا با جبرئیل» از محصولات برتر سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه هنر و ادبیات هلال است، همزمان با دیگر آوای های انتظار مرتبط و ۶۰ فایل صوتی رایگان در پرتال پردیس همراه اول ارائه شده است.
علاقمندان می توانند جهت شنیدن آواهای جدید(از رنج ۶۹۶۱۲ تا ۶۹۷۱۴) و انتخاب آوای مورد نظر به پرتال این اپراتور به نشانی rbt.mci.ir مراجعه کنند.