تاپ خبر۲۴: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عرصه‌های فرهنگی عموما درآمدزا نیستند و حمایت بانک شهر از این نمایشگاه، هویت مردمی‌ و ارزنده‌تری به این بانک می‌دهد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، با بیان این‌که خدمات ارایه شده از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب ارزنده […]

تاپ خبر۲۴: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عرصه‌های فرهنگی عموما درآمدزا نیستند و حمایت بانک شهر از این نمایشگاه، هویت مردمی‌ و ارزنده‌تری به این بانک می‌دهد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، با بیان این‌که خدمات ارایه شده از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب ارزنده و مطلوب است، گفت: ارایه خدمات نوین و به روز بانکی از سوی این بانک منجر به رضایت‌مندی مردم شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر این‌که تلاش خوبی برای ارایه خدمات در حوزه‌های مختلف بانکی از جمله بانکداری مجازی و صرافی الکترونیکی انجام شده است، افزود: استقرار شعبه مرکزی از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب، نشان‌دهنده آن است که دغدغه‌های مردم از سوی این بانک مورد توجه قرار گرفته است.
وی حضور فعال نیروهای بانک شهر در نمایشگاه کتاب را قابل تحسین دانست و خاطرنشان کرد: در بازدید از نمایشگاه کتاب، شاهد رضایتمندی مردم از فعالیت‌های بانک شهر بودم و امیدواریم نمایشگاه کتاب بتواند در تمامی جوانب در مجموعه جدید نمایشگاهی شهر آفتاب، مطالبات مردم را جامه عمل بپوشاند.
وی با بیان اینکه از این پس سایر نمایشگاه‌ها نیز در این مجموعه برگزار خواهد شد، گفت: امید است بانک شهر بتواند در سایر نمایشگاه‌ها نیز به ارایه خدمات به روز و بهتر بپردازد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما خوشحالیم که عاملیت بانک شهر با نمایشگاه کتاب که کاری فرهنگی است آغاز به کار کرد.