تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از رونمایی و عرضه چهار محصول جدید ایرانول(سه محصول با سطح کیفی بالا) در سه ماهه اول سال آینده و همکاری با شرکت پتروناس برای عرضه محصولات مشترک به بازار خبرداد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت […]

تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از رونمایی و عرضه چهار محصول جدید ایرانول(سه محصول با سطح کیفی بالا) در سه ماهه اول سال آینده و همکاری با شرکت پتروناس برای عرضه محصولات مشترک به بازار خبرداد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در مراسم جشن دهه فجر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول تهران در جمع کارگران گفت: با خرد جمعی ،تلاش و خود باوری طی چهارسال گذشته توانستیم گام های بلندی در توسعه ,سهم بازار و شکستن رکورد سود ,تولید ,فروش و صادرات و به خصوص صادرات محصول نهایی در ایرانول برداریم و رضایت سهامداران و کارکنان را جلب کنیم.
وی تصریح کرد: با کاهش ۳۰ درصدی خام فروشی در سال گذشته و بیشترین فروش محصول نهایی بیشترین رشد سود در صنعت روانکاران را با ۳۹ درصد به خود اختصاص دادیم و در نه ماهه اول امسال با ادامه این سیاست و کاهش ۳۰ درصدی خام فروشی علیرغم ثابت بودن قیمت محصولات نهایی و افزایش قیمت خوراک سود شرکت با رشد ۳۶ درصدی مواجه شد .
مهندس اسحاقی با بیان اینکه سهم بازار ایرانول از ۱۹درصد سال ۹۳ به حدود۲۷ درصد در سال جاری افزایش یافته است، گفت: گزارش وزارت صنایع از وضعیت فروش روغن موتور در نه ماهه اول سال جاری حاکی از افزایش همزمان تولید و فروش روغن موتور ایرانول است.
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول گفت: تدوین استراتژی ۱۴۰۴ ایرانول مراحل نهایی را طی می کند و پس از تصویب هیات مدیره بزودی اجرا می شود که براساس این استراتژی خام فروشی در سال ۱۴۰۴در ایرانول به حداقل می رسد .
مهندس اسحاقی به اجرای ۱۰پروژه توسعه ای تا سال ۱۴۰۰ بر اساس استراتژی تدوین شده اشاره کرد و گفت: تولید روغن موتور پس از ۳۶ سال در آبادان و بهره برداری از پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام از جمله این پروژه ها بود که تولید روغن موتور در آبادان سوم خرداد به بهره برداری رسید و پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی (ره ) با ظرفیت ۲۵ هزار تن مخازن آماده افتتاح می باشد .
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول بازنشستگان را کوله باری از تجربه و سرمایه هر شرکت دانست و گفت: بزودی نظام مدیریت دانش را به منظور استفاده و انتقال تجربیات بازنشستگان،کارشناسان و کارکنان در ایرانول اجرا می کنیم .
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم از بازنشستگان آقایان علامه سامانی پور، مهرداد کروندی، محمد رضایی، عابدین بهره مند ، سیامک رست، محمد شهامت کریمی ، مسعود صیامی، احمد بیات، ابوالفتح زینعلی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد .