تاپ خبر۲۴ : مدیر عامل بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه در سال ۹۵ جزو بانک های موفق کشور در نظام بانکی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه: محمد کاظم چقازردی در جمع بازنشستگان بانک سپه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: همه باید به حضور در بانک سپه به […]

تاپ خبر۲۴ : مدیر عامل بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه در سال ۹۵ جزو بانک های موفق کشور در نظام بانکی است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه: محمد کاظم چقازردی در جمع بازنشستگان بانک سپه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: همه باید به حضور در بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی که دارای قدمت و تجربه است افتخار کنیم.
مدیر عامل بانک سپه ضمن قدردانی از سال ها تلاش و کوشش همکاران بازنشسته، تجربه آنها را سرمایه بانک بر شمرد و خاطر نشان کرد: در آستانه سال جدید امیدوارم خداوند طول عمر با برکت به بازنشستگان عزیز و خانواده بزرگ سپه عطا کند.
رئیس هیات مدیره بانک سپه در ادامه گفت: در سال ۹۵ بانک سپه جزء معدود بانک هایی است که هیچ اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته و خط اعتباری اخذ شده از بانک مرکزی را به صورت منظم پرداخت کرده است.
چقازردی با اشاره به اینکه اعضای هیات مدیره بانک سپه تمام وقت در خدمت همکاران هستند افزود: اعضای هیات مدیره در این شرایط سخت اقتصادی و هم چنین در فضای رقابتی موجود با ظرفیت کامل به دنبال رسیدن بانک به جایگاه اصلی خود هستند.
وی با تاکید به این که جایگاه واقعی بانک سپه در سال ۹۵ به لحاظ شاخص ها و عملکرد بسیار بالاتر و بهتر از سال های گذشته است گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بانک سپه جزء بانک های موفق در سال ۹۵ بوده است.
رئیس هیات مدیره بانک سپه توجه به صندوق تامین آتیه کارکنان و تقویت آن را از جمله برنامه های مهم بانک عنوان کرد و اظهار داشت: این صندوق باید تقویت شود تا از ارزش آفرینی و سود آوری آن همکاران بهره مند شوند.
چقازردی با تشکر و قدردانی از کانون بازنشستگان بانک سپه که شرایط برگزاری این مراسم را فراهم کردند افزود: آقای الطافی رئیس کانون بازنشستگان بانک سپه همیشه با جدیت پیگیر کارهای شما همکاران بازنشسته است.
رئیس هیات مدیره بانک در ادامه با اشاره به شرایط جدید اقتصادی در کشور و بازار پولی گفت: شرایط نظام بانکی و اقتصادی کشور فرق کرده و نظام بانکی با پدیده انجماد دارایی ها مواجه است. دارایی هایی که بخشی از آن فاقد سودآوری است و در آن چرخشی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: سال گذشته با تلاش مضاعف همکاران هدف سپرده ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی محقق شد و برای سال ۹۵ نیز هدف ۶۵۰ هزار میلیارد ریالی در نظر گرفتیم که ان شاءالله به آن دست پیدا خواهیم کرد. برای سال آینده هدف ما رسیدن به مبلغ ۸۴۰ هزار میلیارد ریال است که اثرگذاری آن را در بانک سپه خواهیم دید.
چقازردی در ادامه یادآور شد: زیان دهی بانک ها، انجماد دارایی ها، مطالبات غیر جاری و معوق و هزینه های اداره امور بانک ها از مسائل جدی و مهم نظام بانکی و اقتصادی کشور است.
مدیرعامل با بیان اینکه درآمدهای ارزی بانک سپه در سال جاری ۲ برابر شده است گفت: ان شاالله تا پایان سال حجم مبادلات ارزی بانک سپه از مرز ۵ میلیارد دلار خواهد گذشت.
وی درخصوص تعداد دستگاه های ATM و POS بانک سپه در سال جاری افزود: دستگا ههای خودپرداز بانک سپه در سال جاری از مرز سه هزار دستگاه و دستگا ههای POS از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه عبور خواهد کرد.
چقازردی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انسانی بانک را اصلی ترین سرمایه آن عنوان کرد و افزود: با توجه به این که خط مقدم بانک جلوی باجه است لذا باید مسیر شغلی همکاران در بحث ارتقا شغلی همواره مدنظر قرار گیرد و جایگاه و منزلت کارکنان در تمام رده های شغلی حفظ شود.
چقازردی درخصوص تکریم بازنشستگان، گفت: برنامه ریزی برای بالا بردن سطح رفاه همکاران بازنشسته جز اولویت های ما است و باید تلاش کنیم تا تکریم از بازنشسته ها در بانک سپه به یک فرهنگ تبدیل شود.