تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک سپه ضمن تبریک خروج این بانک از تحریم ها به مردم شریف ایران، مشتریان و کارکنان خود اظهار داشت: بانک سپه شاداب تر، مقتدر تر و با صلابت تر از گذشته آماده حضور در عرصه بین المللی است. محمدکاظم چقازردی با صدور پیامی برداشته شدن سایه تحریم ها از سر اقتصاد کشور […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک سپه ضمن تبریک خروج این بانک از تحریم ها به مردم شریف ایران، مشتریان و کارکنان خود اظهار داشت: بانک سپه شاداب تر، مقتدر تر و با صلابت تر از گذشته آماده حضور در عرصه بین المللی است.

محمدکاظم چقازردی با صدور پیامی برداشته شدن سایه تحریم ها از سر اقتصاد کشور را حاصل تلاش شبانه روزی و مجدانه همه مسئولین نظام، از راهنمائیها داهیانه و پشتیبانی های مقام معظم رهبری گرفته تا پیگیری های مستمر ریاست محترم جمهوری وسایر ارگانهای نظام و دستگاه مقتدر دیپلماسی دولت محترم تدبیر و امید عنوان کرد.
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از تمام تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولین نظام و دولت تدبیر و امید در ارتباط با خروج سیستم بانکی و خصوصاً بانک سپه از تحریم ها اظهار داشت: بانک خوش نام، قابل اعتماد، کوشا و منضبط سپه با حضوری مقتدر در عرصه بین المللی پاسخی در خور و شایسته نسبت به زحمات دستگاه دیپلماسی کشور خواهد داد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از صبر، شکیبایی و همراهی مردم شریف ایران بخصوص مشتریان وفادار بانک اظهار داشت: اگر امروز بانک سپه علی رغم تمام مشکلات به وجود آمده ناشی از تحریم ها، با صلابت و شاداب تر از گذشته با کوله باری از تجربه، آماده حضوری اثرگذار در عرصه داخلی و بین المللی است، به دلیل همراهی و وفاداری مردم بزرگوار و مشتریان همراه و گرانقدر خود طی این سالها و همچنین مجاهدت همه همکاران عزیز و تلاش خالصانه و خاضعانه آنها در جای جای ایران اسلامی است.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه در ادامه بر عملیاتی کردن برنامه های ارزی بانک بویژه در خصوص تقویت شعب و واحدهای خارج از کشور , تقویت نیروی انسانی ,تجهیز نرم افزاری و سخت افزاری همینطور توجه به استانداردهای روز دنیا در خصوص حاکمیت شرکتی , فعالیت واحد تطبیق , کنترل های داخلی و تلاش برای افزایش سرمایه بانک متناسب با الزامات کمیته بال اشاره کرد.
وی گفت: تجربه گرانقدر سالهای تحریم را برای خود، سرمایه ای عظیم می دانیم که بر انسجام و توانایی بانک سپه، بیش از گذشته افزوده است.
چقازردی ضمن تبریک مجدد به همه مردم شریف و مشتریان بانک سپه، همچنین همکاران گرانسنگ خود در این بانک اظهار داشت: تلاشهای ارزشمند همکاران بانک سپه در این سالهای سخت و دشوار، برگ زرین دیگری شد بر دفتر پر افتخار بانک سپه که برگ برگ آن پر است از این موفقیت های به یادماندنی.